Ny här
Hej alla,
Jag är ny här på andlig utveckling. Hittade övernaturligt iFokus för någon månad sedan och fastnade direkt
Och nu har jag ju hittat fler ställen med fantastisk information och människor att dela erfarenheter och upplevelser med.
Kram & god jul / Madeleine
Amor Vincit Omnia

Mycket varmt välkommen hit ska du vara Madeleine!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Hoppfull 
Jag har ännu inte riktig koll på vad man pratar om här inne men har än så länge hittat en hel del intressant läsning.
Kram
Amor Vincit Omnia
Välkommen och god jul!
Hjärtligt välkommen hit Madeleine! Hoppas du kommer trivas bland oss här.
Vad vi pratar om? Det är väl allt mellan himmel och jord 
Detta är ju en esoterisk/teosofisk sajt, en sajt för den eviga visdomen, den urgamla visdomen, andevetenskap också kallad ibland. Den visdom som fanns i Egypten, i Grekland och säkert på fler ställen, dvs det som det undervisades i de gamla mysterieskolorna.
Den visdomen är nu mycket mer öppen för alla och det lyftes på dessa slöjor genom Blavatsky och hennes böcker Den hemliga läran och senare genom Alice Bailey och det 40 talet böcker genom henne. Det finns sedan dess en mängd författare av esoterisk kunskap.
Eftersom Sverige ligger lite (mycket) efter så hittar vi det mesta av bra artiklar i Danmark och de översätter vi bakom sajten. Givetvis finns det tusentals engelsk språkiga sajter och artiklar också. Men det mesta här hos oss har ett Danskt ursprung.
Detta kan upplecvas helt nytt, men ofta när man läser så känner man i sitt inre att det är sanningen, i den flik vi nu har möjlighet att förstå den.
Därför passar det så bra det som Herren Buddha säger och som står att läsa under fliken "Om sajten"
men som sagt återigen Välkommen hit!
Mariann/sajtvärd
Välkommen till AU

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Välkommen till AU Madeleine! Kul att du är intresserad!
Ställ gärna frågor och gräv runt bland artiklar och inlägg.
Och God Jul på dig!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Tack alla för fint välkomnande & Gol Jul !
Kram Madde
Amor Vincit Omnia