God morgon 23:e december
God morgon, det är nu "lille julafton" i dag jobbar jag bara till 12:00 och är sedan ledig ända till den 29:e.

Hoppas att ni alla kan få lite julefrid och varva ner en aning, och passa på att se fram emot våren som inte är så långt borta.
Staden är märkligt tom på människor på tidigt morgonen dessa dagar men desto fler finns ute mitt på dagen.
Annars: det är beckmörkt, klart och +1,9°C.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Uppesittarkväll i kväll med julemys/ kram Bappi
Idag har jag en del grejjer att göra, har bäddat rent i sängen våran och sedan ska jag fixa saffranskorpor, vörtbröd och knäck. Glöm inte köttbullarna heller….
Men jag ska också lägga fram alla julklapparna och det är mysigt, det blir så fint under granene har bara lagt fram 2 hittills varit lite restriktiv då barnen är ganska små och nyfikna :)
Dan före dan och jag vill önska er alla en riktigt
God Jul & Gott Nytt År!
.gif)
#3 bilden funnkar inte och jag är alltid nyfiken på bilder, går det att ordna tro?
God morgon säger jag med och hoppas alla får en ljuvlig lillaJulafton. Idag ska det förberedas för julafton.
först handlas lite färska saker och hämta grejer hos framor och sedan hem o hoppa i myskläder…. 

Halloj allesammans!
Här är det trött idag efter en stadstur igår som tog på krafterna plus en natt när dottern hostat oavbrutet och vi har sprungit upp och ner så där 6-7 ggr.
Det var väldigt mysigt att strosa runt på stan och titta på alla stressade julshoppare, när man själv var helt klar och bara gled omkring och log åt eländet
Väl hemma så kokade vi julkola, kollade på Polarexpessen (älsklingsfilm vid jul) och senare när dottern somnat slog vi in julklappar.
Idag ska göras köttbullar i långa rader :) En promenad ska hinnas med oxå.
Jag önskar alla en riktigt GOD JUL för jag är tveksam till om jag loggar in i morgon!
Kram på er!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.