Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 594 ggr
Lionadh
0

God morgon 22 december

Julblomma i älgkruka -mysigt!

Köpte en roligt julblomma i älgkruka igår, vad tycks? Lite humor får allt plats i julfirandet! Skrattande 

Annars är julstöket igång, jag ska strax klä granen och göra de sista inköpen när butikerna öppnar. Sen tänker jag pyssla i den takt det känns skönt för kropp och själ.

Jag jobbar från kl 15 idag. Jag jobbar ju hela julen, så jag får mysa på hemmaplan mellan arbetspassen.

För många är det också lönedag idag, så på stan lär det bli intensivt.

Hur har ni det? Börjar pysslet ge resultat? Glad

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Farwuq
0

God morgon alla på AU.

Idag är jag glad, vi är nu på rätt sida av året, hoppas våren kommer tidigt 2009.

Skrattande

Här i södern är det becksvart och +7°C.

Vi har haft lite stormigt i natt men nu har det lugnat sig.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Ylva-Mia
0

God morgon!

Sthlm har också haft blåsigt i natt och snön som föll igår kväll syns inte längre till.

Jag vaknade med feber och förkylning och har just sjukskrivit mig. Både till jobbet och julen. Alla julklappar är redan införskaffade som tur är.  Julmaten får barnen (som är stora) äta hos andra släktingar i år. Jag ska pyssla om mig själv nu några dagar.

God Jul och gott nytt år!

[Spanaren]
0

Vacker julgrupp Lionadh och osis Ylva-Mia med en influensa till jul.

Här snöar det och är ca 7 grader kallt och jag ska göra mina sista matinköp inför julen i kväll.

/kram Bappi

[Mariann]
0

Störtskön ÄLG! Med horna lite hängande… djur blir gulliga när öron och i detta fallet horna hänger lite…

Granen står så grön o grann i stugan, färdigklädd, märklig sed ändå Obestämd men vackert. Förövrigt lugnt ungarna taravar inte miljarder tomtar längre så… här är sparsamt med pynt. Blir också då lite å ta bort Glad

Arbete idag men förhoppningsvis ledig i morgon då blir det lite matlagning medans gubben jobbar (stackarna)…