Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 722 ggr
Farwuq
0

God morgon 15:e december

God morgon alla AU'are. Undrar ni vart hän alla era sidensvansar har farit? Då kan jag berätta att de finns här i Lund, de har flytt snön och kommit till mig i södern. I lördags såg jag - som brukligt såhär års - en stor skock med sidensvansar, de satt sammlade och spanade efter rönnbär eller något sådant.

Glad

Hoppas ni har det bra.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Saknar fåglar… men jag hoppas du bra hand om dom små liven, att de kan fara norröver senare…

God morgon, hoppas helgen varit till belåtenhet och ni alla fått lite lugn och ro och kikat djupt in i det tredje adventsljuset…

Kram

Mammzing
0

Härlig helg!

Besökt  julmarknaden på Sätra Brunn. Jättemycket slöjd och hantverk och sånt som man kan äta. Jättegott fika och trevliga människor. Och snö och tända ljus.

En toppen dag.

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Här är väldigt mörkt idag… trots fullmåne… men snart vänder det. Vi har idag inlett vår nedräkning till jullov och underbara sovmorgnar!

Ikväll är det julfest för dottern, då blir det både Luciatåg och teater Glad

Jag önskar er alla en fin måndag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Så vackra som Sidensvanar är hoppas jag att du njöt fullt ut Farwuq!

Sitter och skriver en dikt som jag ska ge bort till en vän om fyller jämna år på onsdag. Gäller att skicka iväg den så att också Posten hinner med Glad

/kram Bappi

Indiania
0

Ja sidensvansarna är fina, har inte sett några här än.Nu är det väl dags att skicka julkorten har jag en känsla av.

Ha det så bra alla!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Tror att sista dagen för julkort var i morgon… lite väl tidigt tycker jag men men Glad

Indiania
0

#6 Fick nyss reda på att sista dagen var 18:e. Det kanske passar dig bättre Glad

Hoppfull
0

Aha, den sextonde hörde jag… men den artonde är ju lite bättre Glad Nu är jag visserligen klar eftersom jag gick efter den 16:de men ändå.

Hoppfull
0

Jag kollade på postens hemsida. Den 16/12 gäller för alla brev och julkort med julfrimärken.

Indiania
0

Då blev jag lite lurad i dagObestämdbäst att jag snabbar på nu då,tackFlört