Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1282 ggr
Ylva-Mia
0

Namaste! Ny här...

Är en kvinnlig själ som använder drömtolkning, meditation, reiki och även deeksha för min utveckling.

Är intresserad av kanalisering också och läser mycket böcker i olika ämnen inom andlig- och även personlig utveckling. Det går hand i hand upplever jag.

Upplevde ett s.k. "uppvaknande" eller "medvetandeförändring" för snart två år sen och det var fantastiskt. Och är fortfarande :-)

Att öppna hjärtat och älska vilkorslöst är mitt nuvarande projekt.

[Mariann]
0

Varmt välkommen hit till oss! Skrattande Roligt att höra att du är ifärd med hjärtats öppning! Min prioritet också…

Jag har en bild av andlig vs personlig utveckling, som precis som du säger går hand i hand, i alla fall ett långt tag under många liv.

jag brukar rita upp det så här

PU________________________________

AU________________________

För så ser jag det, att de går hand i hand under några inkarnationer för att sedan avslutas att man går enbart på den andliga utvecklingens väg och när det träder in är svårt att säga men ca 2-3 invigningen och helt säkert vid 3 i alla fall. Så de sista par tre liven (om inte fler) i evolutionen är vigda helt åt enbart AU. Önskar man en djupare förståelse om kring det jag försöker säga här så läs  artikeln i "Läsvärt rutan" om discipelskapets väg.

Hoppas det var ok för dig Ylva-Mia att jag svävade ut lite SkämsOskyldig

Ylva-Mia
0

Självklart Mariann. Det är alltid intressant med hur vi ser på vår utveckling. Vi är alla olika individer och har olika vägar att vandra.

Just här och just nu korsas litegrann, om så bara för en tid Glad

Hoppfull
0

Hjärtligt Välkommen hit Ylva-Mia! Hoppas att du kommer att trivas här hos oss!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

#0 Tänker…. har du varit i the Golden City, Indien och lärt dig deeksha?

Ylva-Mia
0

Tack Hoppfull,det känns redan bra att vara här Glad

Nej Mariann, jag har inte varit i Golden City. Jag är inte deekshagivare. Men jag har tagit emot oneness blessings lite då och då i över fyra år.

Och som sagt, medvetandeförändringen jag erfor för snart två år sen som ju är ett av oneness blessings mål var och är fantastisk Skrattande

[Mariann]
0

#5 Det förstår jag! Glad

[Spanaren]
0

Välkommen Ylva-Mia/ kram Bappi

Ylva-Mia
0

Tack Bappi Glad