Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1049 ggr
Farwuq
0

God morgon 28:e november

Morrn morrn, det fina vädret håller i sig och det är nu 7,2°C där ute i Lunda natten. November lider mot sitt slut och vi har bara ca. tre veckor tills det "vänder", sen är det nyår om ca. fyra veckor, inte illa, för sen kan man se fram emot våren.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Ska bli underbart när det vänder och ljuset (det fysiska) återvänder!

God morgon så här en fredag och i kväll åker advent grejerna fram! Ska bli mysigt att hänga upp min stjärna ovanför Maria statyn, ajg grunnar på varje jul om den inte alltid ska få hänga, men den åker ner med allt annat… får se vad som händer i år…

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Idag ska advent upp här med… först måste det städas av lite bara…

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Mors, mors vad här är härligt när ännu mera av den vita varan har kommit. Vitt, rent och mörkt skönt med ljus och mys/ kram Bappi

Indiania
0

Godmorgon!

Fick ordning på adventsgrejerna i går men i kväll tänder jag och visst behövs det lite ljus i fönstren.låter fint med stjärnan över Maria statyn Mariann.

Ha det så gott allesammans!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Mammzing
0

All snö har töat bort så vi har barmark! Ska passa på i helgen att plocka mossa till mitt jullandskap jag har på köksbänken varje år. Bygger med mossa, grenar och rötter upp ett landskap till julkrubban och adventskyrkan. Trodde inte barnen ville, dom är mellan 18-25 år. Men dom ville ha jul som vanligt.

Börjar långpass på jobbet idag, slutar 7/12 så det blir till att pyssla på kvällen.

Ha en bra dag!

Farwuq
0

#1 Oavsett om det är det fysiska eller det andliga ljuset som återvänder så är det likväl något positivt.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lionadh
0

God förmiddag - kort från jobbet!

Så var det då äntligen fredag… Ikväll blir det fredagsmys med orientalisk gryta och lite gott vin… Vädret är grått men vi tänder väl det inre solskenet?Oskyldig

Ha en fin helg allihop!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Joo… så här ser det ut i fönstret nu Glad

#5 Ååå en julkrubba skulle jag vilja ha…. Oskyldig vad fint… foto som du kan dela med dig av? Obestämd

Mammzing
0

Är inte så jättehändig på det där med bilder men ska be dottern om hjälp när vi packat upp Jesusbarnet. Alltid kvällen före julafton.

Toyan
0

God kväll!

Åå så vackert i fönstret och vilken utsikt, är färdig med adventspyntet så nu kan jag bara njuta av lugnet och att sitta här och ta del av vad ni andra gör till advent, det är så roligt och intressant.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och en bit kladdkaka, Mmm..

Önskar er alla en härlig och mysig 1:a advent.

Kram

Indiania
0

Håller med #10 så vackert och smakfullt!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Mariann]
0

Man tackar allra mjukast Skäms Mariastatyn är köpt på Kreta för några år sedan och den är mig mycket kär!