God morgon 25 november
Det verkar kallt och mörkt ute. Men snön ligger och bidrar med ljus. Ett tänt ljus på bordet ger stämning…
Jag jobbar ikväll, så jag ska göra det mesta av förmiddagen. Vaknade pigg och har druckit ur kaffet redan.
Det är lön idag! Jag ska hitta på nåt roligt till middag för att fira. Och betala räkningarna. E24s råd inför den ekonomiska krisen var att göra en hushållsbudget. Det blir nog en budgetjul i år…
Hur har ni det runt omkring i landet?
Kram! Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon.
Idag kände jag inne i mig att nu närmar sig advent
och de ängla energier som är lite mer intensiva då. De har med andra ord redan börjat att sänka sig ner in på det eteriska planet för att komma så nära människorna som möjligt.
Ta nu vara på den möjlighet till kontakt och att öppna våra hjärtan för den inre julen!
Önskar er alla en välsignad tisdag!
God morgon denna lönedag, idag får en fattig byråkrat lite pengar på nåder så att det går att leva någon vecka till.
Temperaturen ligger kring 0°C, där ute är irriterande isbark och hala fläckar. Prognosen är ganska god och i slutet av veckan lär nog isen vara borta.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God Morgon på er!
Jaa tänk vilken välsignelse att ha ett jobb att få lön ifrån i dessa tider där varslen duggar tätt!
Det visste inte jag Mariann, att änglaenerigerna är mer intensiva vid jul. Kanske är det därför jag känner så starkt för julen 
Ha en bra tisdag i kylan och det vackra vintervädret!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Minusgrader och sol!
Blir nog en fin dag. Ska på sjukgympa och sen hem och lasta lite tackor som ska flytta hemifrån. Äldste sonen ligger hemma med snuva och feber. Ska försöka hjälpa minsta sonen med vinterdäck idag.
Måste hinna en promenad med hundarna och rensa hjärnan.
Äntligen fått skottat bort snön som yrde igår.
Jag önskar er alla en bra dag.
Hej på er!
Här ligger temp. runt nollan. Fick undan lite snö i går kväll, jag älskar den nyfallna vita snön det känns som den renar.Jag visste inte heller att Änglaenergierna är mer intensiva vid jul………………………….men vid närmare eftertankeså alla ljus vi tänder och julens budskap, då kan man ju förstå.
Kram till alla!
" Var nära naturen - var när dig själv "

Hej Indiania! Tror inte att jag sett dig här innan så jag vill hälsa dig hjärtligt välkommen hit!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Inte jag heller har sett dig ju!!
Varmt välkommen hit! 
Hoppas du kommer trivas hos oss!
Vad gulliga ni är, Tack så mycket!
Du är varmt välkommen till oss på AU Indiania, men…
jag är bara hälften så gullig som jag ser ut att vara.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hej Farwuq! Det där tror jag inte på,kram