Trevlig helg! :-)
Sitter i arla morgonstund med en kopp kaffe i näven. Ute är det -3 grader och snön ligger kvar. Det kom ett lager pudersnö igår när jag körde hem från jobbet vid nio-tiden.
Det är julmarknad i Hindås denna helg! Roligt med snön då. Där brukar vara mycket folk, så det ska bli kul att titta i stånden. I övrigt bjuder helgen på lite handla mat och kanske se nån dvd. En flaska vin till nåt gott blir det.
Vad gör ni för att förgylla denna helg så här innan advent?
Mitt recept är god mat, nåt gott att dricka och en massa tända ljus!!!
Så trevlig helg till er´alla AUare!
Kram! Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon själv!
Är också uppe tidigt… min vana trogen 
Jag kommer baka ett grovt bröd idag, lite dammsugning och annars bara "simma lugnt".
Låter mysigt med julmarknad i Hindåds, man kanske kunde åka dit, det är ju inte så långt. Vi får se…
En välsignad helg till alla läsare
Mariann
Godmorron alla!
Har nog kommit 5-10 cm snö under natten. Började lite försiktigt i gårkväll innan jag kom isäng. Väldigt vackert iallafall.
Som vanligt jobb idag. Ska förbereda adventsmarknaden som börjar nästa helg.
Ikväll får vi se…
Ha det gott

God eftermiddag på er!
Här är det ett par minusgrader och lite snö ute, mmmm så vackert! Vi har gått en liten vinterpromenad med hunden medan dottern och grannflickan har kämpat med att åka pulka på det knappt snötäckta gruset :)
I morgon ska här bakas lussbullar, men ikväll blir det god mat och kanske en film! Jag har köpt glögg… men det kanske får vänta tills nästa fredag…
Ha en riktigt skön lördagkväll och söndag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.