Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1124 ggr
Farwuq
0

God morgon 20:e november

Goder morgon, goder morgon både herre och fru, jag önskar eder alla en fröjdefull dag.

(OK, det rimmar inte, men vad kan man begära en torsdagsmorgon i slutet på november?)

En ny dag ruvar där ute i mörkret, här i det Skånska Lund råder lätt fukt och 8,6°C.

Annars är allt vid det gamla vanliga, det är bara temperaturen som går några grader upp eller ner…

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

*fniss*

Idag ser det ut att bli en strålande solupgång!!
Måste käka frukost och spana på den.

Torsdag och jag måste glana Medium på tv´n…. gillar den alldelse för söta familjen, särskilt mellantösen "butter"… sötare unge finns det?

Önskar eder alla en fröjdefull dag också ;)

Lionadh
0

God morgon!

Idag ska jag på återbesök kl 10 till Kirurgen på Sahlgrenska för ett samtal med läkaren som opererade mig. Spännande!

Senare blir det jobba av… Trots förkylning och hosta… Äter Echinagard som bara den…

Önskar er alla en fröjdefull dag!

Kram! Maud Glad

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Spanaren]
0

Morsniing ni ute där i cypervärlden!

-7,4 grade och jag sitter och inväntar våran härligt sköna skogspromenad som snart blir av.

/kram Bappi

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Här är det åter blött och trist ute… njöt så av de frostiga morgnarna!

Jag är snörvlig idag… mannen vill träffas och luncha men jag vet inte riktigt om jag orkar. Måste ta den där körkortsbilden med… pust.

Jag gillar medium jag med, just för att de är familjen gó. men jag tycker att själva storyn har blivit sämre och tunnare de sista omgångarna jämfört med i början.

Ha en bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mammzing
0

God morron.

Frostigt å härligt, ett par minus. Men väldans halt under pudersnön.Strålande sol. Ska lämna minsta dottern på elevhem idag, det blev för mycket att bo hemma. Kärleken ska på diabetesmöte om sin son. Ska jobba hela dan. Får försöka honna till badhuset en sväng i kväll.
Ha en bra dag alla där ute!

annsa
0

Godmorgon alla.

Kom nyss in med hundar efter en inte alltför lång promenad. -9 ute. Ingen mössa inga vantar. Vill inte acceptera att det är vinter.Obestämd

Får säga som yngsta sonen. I min värld är det inte vinter.Glad

Ha en bra dag alla.

Farwuq
0

#6 Din son är en klok man, jag är inte heller en vän av vintern.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hoppfull
0

Åh… jag som går här och längtar efter lite snö och ett par minusgrader!Skäms

Himlen här ser ut som den bär på snö… får se sen… tyvärr är det plusgrader så den snön blir väl bara lervällning Skrikandes

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.