God morgon 19:e november
God morgon, denna klara natt/morgon. För en gångs skull var det helt klart väder när jag knallade till jobbet, stjärnorna var strödda över firmamentet.
Annars? Jo jag sitter rak i ryggen, åtminstone ännu en stund.

Väder? Ja det är som sagts klart och det är 3,6°C.
Ha en bra dag, mvh från det sydliga Skåne.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon säger jag med!
Klart här också o kallt, ser fram emot å få se sol idag…
Krama varandra i trafiken…
God morgon och här i norrbotten är - 5,1 grader och det blåser och det har inte börjat att ljusna än/ kram Bappi

God Morgon!
Här strävar solen sig upp över skogsbrynet, himlen är rosa och frosten täcker marken, vackert!
Ha en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God morgon!
Trots förkylning går jag till jobbet pga ett viktigt möte. Ska också hämta ett läkarintyg och skicka det till Fks inläsningscentral. Har ätit mycket Echinagard! Halsen är bättre men nu har jag snuva. Ingen feber dock.
Det ska bli halka, så jag får köra lugnt…
Kram till alla på AU!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Gomorron!
Kallt, is på dammarna och frostigt här.Efter en alldeles magisk soluppgång är det nu blå himmel med en del höga moln.
Bästa novembermånaden på många år tycker jag!
Kram!
Godmorron alla!
Strålande sol, ett par minusgrader. Lite puder i vitt på marken och träden. Hästarna blev ystra och rullade sej i det lilla vita. Ska på sjukgympa och se om jag kan få nån hjälp med nacken. Får låna sonens bil med dubbdäck. Han tog min till jobbet i morse för att fixa mina däck och byta olja och tändstift, Gullebarn.
Ha en bra dag alla!