Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1376 ggr
Farwuq
0

God morgon 17:e november

God morgon, det har hunnit bli "Napoleon dagen", dagen då man ska äta napoleonbakelser. Själv är jag i minde lyckat skick idag, vaknade 02:45 och har inte kunnat somna om.

Där ute utanför mitt kontor är det becksvart och endast +0,5°C, det luktar vinter.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Ojdå… det var ju illans tidigt Farwuq!!

Finns det vilorum på jobbe, att du kan ta dig en power nap?

Här börjar det ljusna och kallt är det också… jodå vintern lurar runt hörnet… men vilka vackra dagar vintern kan ge när den bjuder på sin vackrasta sida…

Önskar alla en fin måndag och ta vara på er!

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Här är det frost ute idag, solen är precis på väg upp och färgar himlen i olika färger, mycket vackert!

Ha en riktigt bra måndag alla!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

annsa
0

God  morgon alla. Napoleondagen, ojdå. Får ringa chefen idag och säga att vi alla borde få en napoleonbakelse.Glad 

Ha en bra dag alla!

Lionadh
0

God morgon kort från jobbet!

-3,5 grader imorse och frosten satt hårt på rutorna när jag skrapade dom. Jobbar till två, och ska sen på reiki healing kl 16 hos en väninna.

Jag har jobbat undan morgonarbetet men ska ner i matsalen och bju på lite frukost till de gamla.

Önskar er alla en fin dag! Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Spanaren]
0

Hej!

Dagen känns bara så bra som vanligt och jag skulle önska att jag fick den känslan förmedlad till Er alla.

Massor av ljus och massor av energi ska jag tänka på, så kanske någon blir träffad av den  tankens innebörd i ljusets hastigheterGlad

Känn Er träffade/ kram Bappi

Toyan
0

God middag på er allihopa!

Här har vi  frost och sol idag..mm vackert. Glad

En lugn dag för min del men lite mer aktiviteter blir det senare i veckan.

Ha en jättefin dag och var försiktiga, frosthalkan är förrädisk.

Kramiz