God morgon 16 november
Så var det söndagsmorgon och på spisen jäser ett par brödlimpor som snart ska in i ugnen. Det blir färskt bröd till frukost! Till det ost, ägg och sill… Mmmm! Bara doften får dett att vattnas i munnen…
Jag hade tänkt städa lite idag, för att förbereda lite för advent som ju inte är så långt bort längre.
Nån som har börjat köpa julklappar redan? Min julklapp blir en resa till Luxor i mars - årets lyx.
Hur har ni det i stugorna?
Kram Maud Lionadh
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
God morgon!!
Här kommer nybkat bröd ur ugnen om ca 15 minuter.
önskar alla en god söndag och glöm inte ljustjänst kl 12 via webben om man vill prova det.

Wow vilket söndagsflit :) Här som vi till 9.20 idag 
Men nu klyver vi ved och fixar och donar.
Här blåser det kraftigt idag men jag längtar ändå efter en liten promenad vid vattnet… brukar inte längta efter det, men idag… så det kanske det blir senare.
Ha en skön fortsätting på dagen allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Sitter och letar recept och drömmer om god mat och det vattnas i munnen 
2 stycken promenader med hunden är gjorda och den sista för att köpa kvällstidningen (trots allt skvaller där).
Bara myser och allt känns så fridfullt lugnt och skönt´/ kram Bappi
Allmänt fuktigt och regning här idag, men nu precis som i morse är det sol, ca 5°C. Jag gick då ner till kolonin för att klippa en häck och beskära några träd, men… det var då det började med att regna och jag fick gå hem igen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

#4 Stackars draken! Kraaaaaaaaaaam!
#2 Tog en skogspromenad i SOLSKEN, visserligen skvätte det några droppar, men skam den som ger sig! Så nu blir det åter till boken om teosofi av Steiner…
#3 Letar också recept på nätet, och idag hittade jag grekiska lammfärsbiffar, så det blir det hos mig…
#1 Önskar också en god söndag!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM