Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1110 ggr
Farwuq
0

God förmiddag 15:e november

God förmiddag denna fuktiga lördags förmiddag.

Jag, har precis varit på Netto och handlat, hoppas ni är på fötter och gör något vettigt av dagen.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

solblomman47
0

God Morgon här är det +1,8 snöblandat regn helgrått .Själv känner jag mig trött idag har inte kunnat sovit i natt för mycket tankar i huvudet.Har sovit ca 3 timmar vaknade kl 8 super trött det kanske blir en lur idag för i kväll ska jag vara med mina minsta barnbarn för deras mamma och pappa ska få gå ut och äta och gå på bio och umgås utan barn.Själv ska jag ta reda på tvätten jag tvättade i går sen får vi se vad dagen bjuder på. Önskar alla en trevlig dag och helg. Kerstin

Lionadh
0

God morgon! Matinköp om en timme, en tur till biblioteket, och sen ska vi leta köp-dvd. Ingen lockande bio fanns just nu tyvärr. Det får bli en dvd med filmen Prins Caspian istället.

Sen läser jag en bok av Rudolf Steiner så den ska jag ge mig i kast med.

Önskar er alla en fin dag!

Kram! Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Spanaren]
0

Vaknat tidigt som vanligt och nästan för tidigtGlad

Hundprommis avklarad på ca 1 timme i skog och mark och en stor sol lyser och det är just nu -7,9 grader i skuggan och -0,5 på solsidan/ kram BAppi

[Mariann]
0

Nyssens hemkommen från Knalleland för diverse köp av presenter inför morgondagen…

Ta vara på er!

kram

Mariann

Hoppfull
0

Jajamänsan, vi är så vettiga så :) Här klyvs ved och så ska det vilas, för det är väl det vettigaste man kan göra på helgen?!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

rockygubben
0

Godmorgon(middag).Ska inte göra nåt speciellt,ta långpromenad med hunden i det sköna vädret det är lite sol.Ha en trevlig helg!Flört