Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1695 ggr
Farwuq
0

God morgon 13:e november

God morgon denna fullmånsdag, där borta i väster hänger en stor lysande fullmåne, har ni sett den?

Annars är livet som det brukar, man önskar att det vore fredag och att man fick vila sig lite.

Flört

Annars är det ok ute i staden som långsamt vaknar, det är 6,9°C och tunna enstaka moln.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Lionadh
0

God morgon alla på AU!

Nu på morgonen ska jag in till Sahlgrenska och ta prover inför ett återbesök hos kirurgen nästa torsdag. Så det blir ingen frukost!

Idag är det fullmåne (kl 05.18 CET) så det kan vara inströmning av nya ideer och ny energi på gång. Bara att lyssna till den inre vägledningen alltså!

Hur har ni andra det?

Kram! Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

God morgon alla läsare!

Jag ska handla nu på morgonen idag istället för som alltid kvällen. Har en ledig förmiddag så jag passar på.

Ha det gott alla

Hoppfull
0

God Förmiddag allihop!

Jodå, fullmånen går inte att undgå med sömnlösa nätter innan Obestämd men den är så vacker och så kraftfull tycker jag!

Jag ska till stan idag och försvinner därför snart. Tittar in i eftermiddag igen.

Ha en bra torsdag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Mammzing
0

Här där jag bor är det regntunga skyar! Regnat har det gjort hela natten. Tyvärr fick man inte somna om, hundarna och hästarna ville ut.Ska fika med en kompis på förmiddan och tända massa ljus. Jobbar på eftermiddan. Känner inte av några energier alls. Blir alldeles dränerad på ork när det regnar så här, hållit på av och till i en vecka.Men det ska bli gott med en fikastund och få spåna lite. Kram på er!

annsa
0

Godmorgon alla. -1.4 var det när jag steg upp och försökte få upp sega barn till skolan. Men en vacker fullmåne var det när jag tog morgonpromenad med hundarna.

Kvaser
0

God morgon alla nyvakna själar =)

Hoppas er dag får en bra början och ett bättre slut. Sköt om er så länge…

Kram

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

[Spanaren]
0

Snö så härligt fastän det bara var ett fint puder på marken men med minusgrader och sol, så kan det inte kännas mer än härligt.

/ kram Bappi

camillal777
0

Goddag allihopa!

bappi, vag gott det låter med lite snö o kyla istället för gegga och regn.

Men här tittar solen fram idag så det känns riktigt gott ändå :)

Kramar