Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1283 ggr
Farwuq
0

God morgon 10:e november

God morgon, alla AU'are. I dag är jag trött som få, jag vaknade 03:20 och kunde inte somna om, så har det varit var och varannan morgon nu i två veckor.

Skrikandes

Hoppas ni andra har fått lite sömn.

Vädret? Moln och 7,9°C

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Hänger tidsomställningen kvar längre denna gång tro?

Inte för att jag vaknar tidigt, men jag är "död" på kvällen vid 19-20 tiden… lika död som sommartiden runt 21…

Känns som om tidsomställningen tagit längre tid denna gång…

Hur som, God morgon säger jag med och önskar alla  läsare en fin måndag. Skrattande

Vädret här är blåsigt.

Lionadh
0

God morgon hastigt från jobbet!

Jag vissnar som en blomma vid sju-tiden på kvällen, det är väl mörkret som suger musten ur mig. Men på morgonen är jag pigg!

Ska se vad denna arbetsvecka innehåller! Ny boende som flyttar in t ex. Just nu regnar här lite…

Önskar er alla en underbar dag!

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

Vi är väl i den stora trötthetens månad också… sedan kommer ju jul…

Hoppfull
0

Jag är också trött, tröttare tröttast… morgnarna är en plåga och ofta så kan jag inte ens hålla mig vaken när barnen gått till skolan! Jag tror inte att det enbart är mörkret för min del, men det vet man ju inte heller.

Idag ska jag ha vilodag. Fryser och känner mig allmänt ruggig, så en filt och en varm kopp te känns som något att satsa på!

Ha en riktigt bra måndag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Farwuq
0

Är lite i form nu, efter två koppar etterstarkt te - normalt dricker jag tillvardags inget starkare än örtte.

Om det är tidsomställningen eller årstiden det låter jag vara osagt, men trött blir jag så här års och för lite sover jag. Somnar kanske vid 23 och vaknar sedan någon gång på natten och vänder lite på mig - oftast vid 2 - sen brukar jag kunna sova till 5 men det har varit svårt nu någon vecka, det brukar vanligtvis bli 4 i stället.

Men… jag är en härdad gammal man, jag får köra loppet så länge jag kan.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Kvaser
0

God Middag alla !

*sitter och gäspar* Här är det mulet och grått…men inne är det varmt och skönt…tyst och lugnt…det är underbart !

Ha en bra dag alla !

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.