Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 698 ggr
Farwuq
0

God morgon 3:e november

God morgon alla på AU. Vi är nu inne i november, depressionernas och den okrönta månad.

Jag hoppas ni är vid gott mod, det är nu bara 7 veckor kvar till vintersolståndet.

Flört

Här i Lund har vi +8,6°C och moln, vi har helt undkommit snö i helgen men i lördags morse var det rimfrost på taken.

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Tatsja
0

I köping har vi +2 och novembergrått väder. Ska till distrikten och kolla upp såret idag igen. Sen få svar på förra veckans prov. Rädd för sjukhussjukan. Men hoppas det vänder snart.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Hoppfull
0

Här hos mig är det fem minus och stårlande sol, en fantastiskt vacker morgon!

November var en klart depressiv månad för mig förr… mådde riktigt risigt varje år! Numera tycker jag att den bara rusar förbi och övergår i den mysiga men lite hektiska julmånaden på ett litet svisch…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tatsja
0

Inte så långt kvar till första advent. 27 dagar. Tiden går fort.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[Mariann]
0

God morgon! Skrattande

Kallt och frostigt i Borås.

Tiden går väldigt fort och att det redan snart är advent o jul förstår inte jag… men så är det i alla fall. Julen är ju en mysig tid och så vänder det ju Cool

Önskar alla en god måndag!

Farwuq
0

Det skulle vara "den okrönta LEDANS månad", jag missade det i in lägg #0.

Detta visar bara hur snurrig jag är.

Tungan ute

Lionadh
0

God morgon alla på AU! Jag inledde helgen på sånt sätt att jag har fått en energikick istället för deppigheten… Skrattande

Bara att fira vidare, läsa goda böcker och tända många värmande ljus.

För kring noll-punkten har det varit i Ödeshög…

Kram till er alla!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Kvaser
0

Hej på er alla !

Här i Sundsvall är det halvklart +4 och den snö som kom innan helgen, tinar sakta bort…Hoppas dagen i sig har något positivt att ge…

Ha det bra alla !

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

[Spanaren]
0

Toppendag med sol och lite frostigt vitt på marken. Endast någon plusgrad och det enda som jag saknar är snö till Piteå.

Farwuq
0

Vi har en underbar eftermiddag med sol, klar himmel och nära 12°C just nu.

Cool

solblomman47
0

Hej en liten hälsning från Njurunda här är det mulet men +7,8.Har precis försökt att gräva ner mina lökar som inte kommit i jorden (eftersom jag blev förkyld).Det var rätt hårt men jag hittade några ställen som det gick att gräva i ,få se vad det blir till våren.  Skall anart åka till mina barnbarn och vara barnvakt i kväll de är 5 år och en som är snart 2 år.Ha en bra eftermiddag och en bra kväll /Kerstin