Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 951 ggr
Kvaser
0

God förmiddag Den 30/10

Hej på er alla…!

Hoppas ni får en dag full av glädje och ljus…där både ModerGud och FaderGud håller sitt vakande öga över er. Många kramar från mig =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Hoppfull
0

Hejsvejs!

Här är det kyligt idag och vi inväntar sotaren så vi kan inte elda… men det går bra ett tag till.

Idag ska vi på spökvandring på slottet och sedan gå ut och käka med goda vänner, något vi i princip aldrig gör, så det ska bli supermysigt! Dottern ska stanna kvar med dem över natten för att sedan följa med på äventyrsbad i morgon.

Ha en riktigt god dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

#0 Hej på dej!

Vilken vacker hälsning o önskan!! Skrattande

Hoppas det samma för dig och alla andra läsare!

Kvaser
0

#1 Vilka mysiga aktiviteter….usch vad jag blir avundsjuk =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

solblomman47
0

#0 Tack vilket fint budskap du har som vanligt hoppas det samma för dig.

Tack Marianne!  Jag tror att healingen hjälpte kom sent i säng för jag fastnade vid datorn men har sovit hela natten vaknade vid halv sex var uppe en stund men kände mig fortfarande trött kröp tillbaka i sängen och somnade på endaste gång vaknar kl kvart över elva jätteskönt.Ska gå ut en kortare promenad sen ska jag in och försöka att städa lite (annars blir det väl gnäll i kväll)Solen skiner men det är bara 0,7 grader (hoppas att jag får ner mina lökar som inte har kommit i jorden än.)Som tur blev det just ingen snö det som kom i går kväll var bara en liten föraning av vintern, tur för vintern är det värsta jag vet eftersom jag inte kan skotta eller sopa rent bilen på grund av min nackskada tycker hellre inte om kylan för då blir det mera värk.

Hoppas att alla får en fin dag för det tänker jag ha själv kram på er alla.

Lionadh
0

#0 Och detsamma till dig! Så trevligt att mötas av den önskan härinne!Skrattande

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

#4 Underbart att höra att healingen kan ha hjälpt dig… glöm inte tacka änglarna för den bara Flört

Stor varm kram

Mariann

solblomman47
0

#6 Jag har tackat änglarna och i natt har jag sovit ännu bättre så nu är jag utvilad när jag vaknade skönt.Kram till Mariann från Kerstin.

[Mariann]
0

#7 Kyss Skrattande