Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 743 ggr
Farwuq
0

God morgon 23:e oktober

God morgon i gryningen. Det är riktig höst nu i Skåne, gulnande träd och klar hög luft, just nu har jag 5,6°C utanför mitt kontorsfönster.

Ha nu en riktigt bra dag alla, och tänk tanken att det är fredag i morgon och tillika för oss statliga byrkorater lönedag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Här är snart löven helt borta! Någon vecka till så… grått  grått grått

Fast det ser ut å bli lite sol idag, dimman lägger sig just nu över sjön. Vackert!

kram Glad

Hoppfull
0

Hahaha, underbart med lön!

Här är det ganska ljust och fint ute idag faktiskt, även om solen inte gått upp ännu. Några grader varmt och höstigt här med.

I morgon startar höstlovet här så ungarna har diverse aktiviteter som väntar, det är kul för dem. Skillnad mot när en annan var liten Glad

I övrigt är jag trött idag så jag ska ta det lugnt och vila, måste handla och tvätta lite men annars får det bli en lugn dag.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Farwuq
0

#1 Jo det är samma här, mycket av bladen har fallit men det finns likväl en hel del kvar på träd och buskar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Det är lov här med för den yngsta ( 17 år)

Vi ska göra stan en dag nästa vecka, lovat henne att vi ska käka indiskt, med Naan och allt…. mumsfilibabba det se!

Hoppfull
0

Mmmm älskar Indisk mat! Sörjer att det är 15 mil till närmaste Indiska resutaurang… blir rätt sällan man får sådant förstås! Ni får har det riktigt mysigt!

[Mariann]
0

ja det är underbart gott Indiskt, bara hon o jag som gillar det i familjen så det blir ju inte så ofta…

Freja15
0

Mmm, vad gott Mariann *L* Jag lagar ofta min mat med indisk touch, jag älskar det indiska köket, det är mer än gott!

Glad

Här skiner solen i Järfälla och jag sitter hemma. Har fått en släng av sonens magsjuka…uuurk…

Hoppfull
0

Usch stackars dig EvaLena!

Krya på dig!

Freja15
0

Tack Hoppfull!

Glad

Kvaser
0

"Gäsp" God förmiddag !

Tror jag ska lägga mig igen =) Hoppas allt e bra med er! Själv har jag inte hunnit känna efter….

/Kramar

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Lionadh
0

God förmiddag!

Nu är det en månad sen jag opererades. Tiden springer iväg…

Hoppas ni alla har det bra!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

Sannerligen, veckorna bara flyger fram! Känns som om tiden är kortare eller går snabbare, men det är väl ålderna antar jag.

Kvaser
0

-Ja, det kan man lugnt säga…..vart tar tiden vägen?

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.