Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 684 ggr
Farwuq
0

God morgon 8:e oktober

God morgon denna onsdag, halva veckan har nära nog gått. Till helgen ska jag jobba lite på kolonin och sedan ska jag ta ut en veckas semester.

Vädret i Skåne? Lite moln och 8,8 °C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hoppfull
0

God Morgon!

Här i småland har vi plötsligt fått kallt, frost på morgnarna… typisk småländsk vinter. Is överallt på morgonen som sedan förvandlas till brun smutsig geggamojja under dagen Rynkar på näsan

Till veckan är det älgjakt här, vilken min man deltar i så han ska oxå vara ledig från jobbet några dagar.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

God morgon!

Till helgen åker nog dahlierna upp, vill inte riskera något. Får väl ockå bjuda upp mina föräldrar på lite middag.

Annars är det arbete som kalar idag och lite kallt är det ju, vet inga grader…

kram på alla och särskilt dig Farwuq som fick uppleva denna olycka på nära håll. Sådant sätter sig…

Lionadh
0

God morgon! Idag ska jag iväg till jobbet och få en avtackningsblomma. Jag kommer så småningom att söka nytt jobb. Men just nu ligger jag lågt.

Jag börjar komma i balans med nytt sätt att äta och leva, hade mer energi igår än på ett tag.

Men en stor omställning är en gastric bypass. Vi får se hur stor viktminskningen blir…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

#3 Skönt att höra att energin återvänder, om än det tar tid. Trevligt att se dig härinne igen med :) du är saknad och efterlängtad!

Kram!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Precis!  Gott att höra att du mår bättre och att livsandarna återvänder…