Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1022 ggr
Eremitha
0

Kändis-look-alike

Denna idé kom från BigBear.

Kul!

Fair Winds and Following Seas!

Blissis
0

Jag ser bara en person när jag klickar, men vet inte vilken kändis det är?? Tell me Skrattande

Eremitha
0

Om du menar länken till mitt resultat kanske du måste skrolla några centimeter, titta under rubriken My stuff och klicka på den bilden så börjar den röra sig. Det är jag i mitten, och mina minst sagt olika "syskon" som roterar runt mig.

Blissis
0

Länken går till FaceBook och jag ser inget av det du beskriver?

[Mariann]
0

då ska vi se om min funkar:

verkar inte gå…[](<a href= "MyHeritage - släktträd utan kostnad, släktforskning och ansiktsigenkänning")

rosmarin90
0

Jag tror man måste vara kompisar på facebook för att kunna se sånt här.

Hoppfull
0

Precis min tanke med rosmarin90!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

BigBear
0

Nejdå Rose, det funkar ändå!

Tryck på knappen "Skapa Collage" och följ instruktionerna där.

Hoppfull
0

För mig fungerar det i alla fall inte utan att registera mig.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

rosmarin90
0

Hej BigBear, det var Eremitas resultat på facebook vi inte kunde se.

Jag försökte skapa collage, men det fungerade inte. Sökte medlemskap på MyHeritage men då visade det sig att jag redan är det. Just nu är jag inne på släktforskningen därinne SkrattandeRose

Denna kommentar har tagits bort.
Eremitha
0

Sorry, korttänkt av  mig! Kom inte ihåg att man inte kan se om man inte är "vän på Faceook". Ska försöka lägga in den här …

Eremitha
0

Äh, det går inte. Men det är väl ändå mest kul för en själv.

Jag liknar (tycker datorn) Geena Davies, Thabo Mbeki, Angela Merkel och sist men inte minst Marilyn Monroe. En salig blandning kan man säga.

BigBear
0

#9 - Okej Rose! Men jag är inte medlem vare sig på My Heritage eller facebook…..

rosmarin90
0

Jerry jag är medlem på båda Flört

BigBear
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag testar att lägga in länken på nytt: HÄR

Och här bifogar jag mitt resultat:

Ayena
0

Så här blev min

Jag kopierade html-koden och lade in den i min html-editor och klickade på förhandsgranska. Sen tog jag en printscreen av bilden

BigBear
0

Jag gjorde också en printscreen eller "skärmdump" som man brukar säga på svenska. För er som inte vet hur man gör en sådan:

För att ta en kopia av det du ser på din bildskärm, håll ner shift-knappen och tryck samtidigt på "Prtscn" eller "printscreen" knappen som oftast sitter uppe till höger på ditt tangentbord. När du gör så märker du ingenting, men du har tagit en bild då.

Öppna programmet "Paint" som finns i Windows. Gå in under tillbehör i Startmenyn så hittar du programmet. När du öppnat programmet så väljer du "klistra in" och vips har du skärmbilden där.

Nu använder du ramverktyget i Paint och markerar det område du vill ha i bilden. Välj "klipp ut" och sedan välj "nytt dokument" i Paint. Välj klistra in ännu en gång och nu har du det område du markerade i rätt storlek.

Nu kan du välja "spara som" och spara din bild i förslagsvis .jpg formatet.

Klart!

Ayena
0

Jag roade mig med att även lägga in en bild tagen 1968 då jag var 21 år. Det blev dock inte samma personer.

Jag såg sen att där finns en förhandsgranskning där man kan ta en printscreen direkt. Man behöver ju inte krångla till det i onödan Skäms

BigBear
0

#18 - Herregud! Vilken Brud! Skrattande Du var ju rena Anita Lindblom/Lill-Babs vetja! Tungan ute

Ayena
0

Ha  ha! Nej, jag var jag, det räckte Tungan ute

Jag menar, det var illa nog.

Ayena
0

Jag tyckte detta var kul så jag hoppas det är ok att jag tar med mig länken till Existens.

OK Jerry?

BigBear
0

Javisst Gunilla!

"Det finns ingen copyright" är min egen filosofi…..Skrattande

Ayena
0

Ville fråga först dock Glad

Tycker att vi behöver muntras upp lite därinne på Exi, det blir lite tungt iblandTungan ute