Öppnar mitt hjärta!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här är Di Levas nya video!
endast 2 dagar gammal
Här kan du också ladda ner gratis hans nya singel 

Så skulle jag vilja leva - obemärkt, osedd, gå runt och öppna människors hjärtan genom att kanalisera kärlekskraften. Wowh!
Fair Winds and Following Seas!

Coolt!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Han är så goooo!!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vilken annorlunda video…*L*

Härlig video, härlig människa. Han ska uppträda iBorås den 25 september tror jag det var, synd att man är upptagen då.
Jag har aldrig gillat Tomas - rösten - tidigare, men har nog aldrig lyssnat på texterna riktigt heller. Nu börjar jag förstå vad det är han vill förmedla, och han är en otroligt fin människa! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag håller med dig Inga-Lena, jag har liksom aldrig riktigt musikaliskt helt och fullt diggat allt han gjort (men en del) men jag är en sådan som liksom sätter budskapet och kanske känslan i musiken allra först. Och det gör att DiLeva hålls högt här :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tack Marianne. Älskar budskapet i det han gör och beundrar så hans mod och styrka att stå kvar och fortsätta ge, trots all spott och spe han fått utstå!
Tack för dina musiktips överhuvudtaget, så värdefullt!
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Precis så ser jag det också, han står kvar i sitt ljus och utför det han är här att utföra och gör det med stort mod, trots allt spott o spe
kan inte heller säga att jag lyssnar på allt, men jag älskar honom för den han är och det han ger ut 

Han e bara för go Thomas DiLeva
En kärlekens krigare, verkligen!

Underbara varelse!