Trevlig helg!
Vaknar denna morgon lite senare än vanligt. Skönt! Ännu är det sommar, jag klär mig i ljusa färger och envisas med att gå barfota. Idag ska vi grilla! Lite glass blir det också. Solen verkar lysa med sin frånvaro, åtminstone just nu.
Arbetsveckan har varit intensiv, bilen har varit till farbror bildoktorn och min man ska springa Midnattsloppet inatt och jag ska heja på.
Livet är bra härligt! Det är fortfarande sommar!
Hur har ni andra det?

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Solen lyser. Det är varmt.
Jag sitter inne med papper omkring mig och datorn framför. Egentligen skulle jag ha varit i skärgården med min hjärtevän, men tvingande omständigheter gjorde att jag istället sitter och redigerar bygdens tidning, som ska vara klar för tryck imorgon ikväll. Jag hoppas bli klar tidigare.
Är alltså inte jätteglad. Men det fanns inget bättre alternativ, allt sammantaget. Hoppas på att kunna få liiiite Hav också.
Ha det gott, alla!
Fair Winds and Following Seas!
Tummar hålles att du få smaka havet!
Jag har precis varit och hängt upp alla mina tavlor inför en utställning på Mandala center i Borås, så nu är det bara att vänta och se hur de tas emot av centrets gäster!
Nu ska jag också ta fatt i att måla fler tavlor och idka lite praktiskt arbete hemma….
Maken ska greja med altanen…
Önskar alla medlemmar en underbar helg och ta vara på ER!
Kärleksfullt
Mariann/Sajtvärd

Hos mig har det regnat ihållande ända sen i natt. Trist väder men en bra anledning att mysa med en bok och pyssla lite med annat smått.
Ha en bra helg
Vadan?
fast som du säger, det kan vara riktigt mysigt, när det hällregnar och sedan kuraihop sig med gossig bok och kanske tilltugg…
kram på dej :)

En kopp eftermiddagskaffe och en stund vid datorn får det bli…
Läsa spar jag till lite senare…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM