God morgon 17/8
Slår ögonen i Borås Tidning och de tvärnitar på artikeln:
Fler fartkameror i Västsverige
"Det finns behov av 150 nya mätplatser, varav många i Västsverige. Just nu pågår en utbyggnad med hundra nya mätplatser med kameror. När arbetet är klart i november kommer det att totalt finnas omkring 980 mätplatser i landet."
Jaha. Så redan nu får man ju snigla sig fram på E20 hela vägen till Stockholm för fartkamerorna. Jag vet, för vi körde upp till Deva Premals konsert 3 juli.
Men okey, det blir mindre avgaser så jag får la snigla på och tänka på hur vacker naturen är som jag kör förbi.
Det var dagens tanke! Ni får en till:
"-How is one released from worldly cares?" The zenmaster replies: "Who has put you in bondage?"
Vad tänker ni på idag?
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Då blir det ett typisk Mariann svar 
på den frågan som var dagens andra tanke
Du själv!
Ifall man för ett ögonblick bryr sig om världen/mänskligheten istället för sin egen vardag… så vore vardagens prolem mkt mindre… och de försvann… dvs om man ser sina egna problem i de rätta proportionerna…
Fast jag vet (av egen erfarenhet) att detta är mkt mkt mkt lättare sagt o skrivit än gjort… men som jag också gärna säger… det är ändå vägen med stort V.
GO MORGON GOVÄNNER!!!
Nå, hur har helgen varit?
Blivit några kräftor?
sedan ska väl erkännas att jag kan nog gärna tyvätt gasa på lite… undra om det kan vara som gammal ufo farare *asflabb*

Jag kör också som ett ufo… Men det beror la på att jag flyger fram eller?
Kräftor avätna i nöjsamt lag…….. God älggryta igår och idag blir det nån variant på kyckling…. Bara så lätt som möjligt…
Äldste son med flickvän kommer idag, så det blir kalops och marängsviss!!
Vi ska få höra om deras resa till Malaysia…. ska bli kul
jag skulle vilja käka havskräftor… det var läääääänge sedan

Åh så spännande! De måste ha massor att berätta!
ok… vilket reklam inlägg?

Detta var om fartkameror…. Men det har ändrats.
haha… då hänger jag med!! *fniss*