Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 792 ggr
Lionadh
0

God morgon 7/8

I arla morgonstund står jag upp för att åka till jobbet på äldreboendet i Landvetter. Det är lite grått ute.

Hur har ni det i andra ändan av landet?

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

i samma ända… 3 mil bort… är det också grått och halva familjen har åkt till jobbet…

Jag nåste också packa för danmarks resan… har knappt ens tänkt..

Vet någon hur vädret ska bli i denna ända över helgen?

Önskar alla en god morgon och dag!

Kurina
0

God morgon. I Landskrona är det sol i skrivande stund. Danmark kan jag tänka mig har samma soliga väder idag när det är bara en stenkast ifrån, men var förbered på regn. Det ser inte lovande ut på väderprognosen för resten av veckan.

Ha en trevlig dag allihop

Eremitha
0

I Trönö är det vått på marken och mulet.

Idag är det sjutton år sedan min pappa lämnade det fysiska. Tiden känns ibland både lång och kort …

Fair Winds and Following Seas!

Hoppfull
0

Här är det fuktigt fuktigt fuktigt… småkallt och rått, annars ok.

Idag ska sönerna på minnesstund efter sin kompis i kyrkan… en ganska tung dag mao. Vi ska däremot till stan och titta på dator… dessutom har vår telefon lagt av… många fler utgifter än vi behövde just nu men men, så är det ibland.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Hoppas ni hittar någon bra o billig dator… Glad

Lionadh
0

#1 Mariann du ska få en länk av mig om vädret i Hundested - det är väl nära Fredriksverk???

http://tv4vadret.se/#/tv4.vader.varlden.lander.danmark/tv4.vader.varlden.orter.danmark.hundested

Lite regn och blåst får ni nog räkna med. Men kursen är nog intensiv och ni blir upptagna?

Kram, ha det gott! Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM