Ölandsfestivalen
Någon här som besökt Ölandsfestivalen (Yogafestival)
i år är den mellan 2/6-16/6 omjag inte minns fel.
Vad tyckte ni om den? Var ledarna bra? Stämningen?
I stort sett - gillade ni & skulle ni kunna rekommendera den?
Står i valet & kvalet.
Hemsidan till den hittar ni här >>
Kramiz/Karin
Nix, har inte besökt denna festival… jag är så insnöad på mitt att tiden knappt räcker till ändå 

men förhoppningsvis har någon annan erfarneheter…

Tack ändå för ditt svar samt välkomnandet i gästboken! 
Hur är det här forumet? (Andlig utveckling alltså) Är det okej att komma med ex lite frågor eller påståenden som inte kanske är helt korrekta (för alla) utan att man blir offentligt sågad? Har dessvärre fått lite tråkiga erfarenheter utav forum på sistone. Men de är roliga, särskilt då ifokus-siten har så många roliga områden att utforska.
Ok… sågad vad menar du?
Om du tål att andra säger emot osh står för sitt precis som den som kommer in och står för sitt. Så är det inga problem.. här är högt till taket… även om jag vet att andra inte alltid uppfattar det så.
Vi har väl haft kontroverser ca varannan vecka, med häftiga diskussioner så… vi är vana… 
men är väl lite trött på det egentligen.. sajten fyller 3 månader idag…
Har du läst här på sajten?
Det jag skulle rekommendera nya att läsa är ju först o främst fliken "Om sajten". Sedan är artikeln om "att mista sig själv" mkt bra och inte att förgömma alla "ord förklaringar"… har man läst det, då har man god kläm på vad det handlar om här inne…
Om man sedan inte tror o tycker så, är det helt ok…. vi har fler som är här men inte håller med för 5 öre och det går utmärkt… men det som är den stora skillanden är att de visar oss mkt stor respekt och då får man ju det tillbaka så att säga..
Ojdå vad långt detta blev…
men kör hårt…

Tack! Fattar lite mer nu. Helt klart. kramiz

Jag var på den förra året och det var en underbar upplevelse, massa intressanta workshops, massa underbara människor, jag rekommenderar det absolut.

Håller helt & fullt med Jag var där nu i tio dagar. Helt fantastiskt!