Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 819 ggr
Lionadh
0

Njut av helgen!

Lördag morgon den 14 juni, solsken och några stackmoln, lite lagom varmt väder. Min klängros Flammentanz öppnar fler och fler knoppar i eldigt rött.

Det är fjorton dar till min semester! Då ska jag bara sätta mig ner och vicka med tårna…

Hur har ni det i stugor och snår?

/Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

Här njuts av helgen för fullt :) Igår firade vi skolavslutningen och att sambon fått nytt jobb!! Idag har vi varit i stan och köpt skor till dottern och lite annat småttigt. Nu ska vi snart kolla på fotbollen och bara mysa i soffan med en massa onyttigheter som knappast är positiva för kroppen Generad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Njuter gör vi med, trots trista nyheter… men men… thats life…

camillal777
0

Trista nyheter Mariann…? Har det hänt något…?Ledsen

camillal777
0

Här njuter familjen av sonens nyköpta cross. Som god mor måste jag ju som förste man(kvinna) provköra den så att jag vat vad barnen kör omkring på, hihi

Jag har aldrig kört ens moped men måste ju säga att detta var kul! Fast på tok för farlig för barnen, det tycker jag…

[Mariann]
0

27 tusen i restskatt för mig!! Förvånad

Hoppfull
0

Ojojoj, det lät inte kul! Har affärerna gått bättre än förväntat eller vad hände?

[Mariann]
0

japp…. förra året… men inte  i år precis, nu är det som vanligt igen… så det ska betalas nu när inkomsten är mindre…

jaja jag är inte den deppiga typen, allt löser sig… man vet är inte HUR bara… det man vet är ATT det gör det  *garvar*

Hoppfull
0

Går det inte att resonera kring att se det över flera år?

Det löser sig ju alltid… men det är ju inte så särskilt kul för det!

Kram kram på dig/er!!

[Mariann]
0

joo.. men då skjuter man ju det framför sig bara… inte min stil… jag vill gärna bli av med skiten fortast möjligt så man kan gå vidare…

Så det är lugnt… det löser sig!!! Skrattande men som sagt inte kul…. Flört

Hoppfull
0

Hahaha, en bra inställning!

Jag menade att man kan slå ut det över nästa år med… alltså om du hade höga inkomster förra året och ser att du kommer att ha betydligt lägre detta år kanske man kan fördela skatten över båda åren?  Jag har för mig att man har fått göra så tidigare i alla fall.

[Mariann]
0

jajamensan revisorn o jag snackade i går om det när hon ringde o berättade den lite bara lite överraskande nyheten… men  vi skiter i det…

det hette nått som jag inte minns just nu… men det går….

Hoppfull
0

Då mindes jag rätt i alla fall :)

Idag har vi i alla fall lite halvtråkigt väder och har är nervös för att sommaren blir likadan som förra året… vädret beter sig EXAKT som det gjorde då… Gråter

Lionadh
0

Jadu, torka kan bli så blött så blött…

Men mellan molnen är det blå himmel!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM