Ökning av öronpip
Någon som upplevt en ökning av "öronpip" dem senaste dagarna? Det har varit tyst rätt länge nu för mig men nu börjar det pipa flera gånger om dagen den senaste veckan.
För er som är nya med begreppet så finns det lite information här om det.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Nej… jag hör inget extra just nu…

Wow, det hade jag aldrig hört talas om!!
Jag har haft öronpip till och från en längre tid (år) och trott att det handlat om stress… det kanske är något helt annat då!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jag har haft öronpip i en vecka nu, men trodde att det kom när jag var på bio i Lördags!?

Nu har jag läst informationen, hade jag ingen aning om faktiskt. Då, vill jag tro att det är det som händer och inte biobesöket. Är ju ny sen några månader i min Andliga utveckling och har tyckt att det stått "stilla" ett tag, nu förstår jag…vad roligt

Menas alltså öronpip samma sak som det som kallas för tinnitus? Hmm. ;)

#5 Nä tinitus är när flimmerhåren i örat tagit stryk tror jag och då piper det mest hela tiden. Dessa frekvenspip kommer och går och håller i sig som mest i 10 sekunder för mig. Har haft tinitus ibland efter jag vart på krogen med för hög musik, jag har så kännsliga öron så dom tar lätt stryk av det.
#4 Din andliga utvekling börjar ta fart när du börjat fundera kring det och forska i ämnet, så det kanske är dags nu? Det går ofta sakta men säkert, inget kommer förens du är redå. :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!