Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1038 ggr
[Mariann]
0

VÄLKOMMEN HEM HOPPFULL!!

Stor kram  till dej och hoppas det var skön semester?

Nu vill vi höra allt….. Cool

[BigMama]
0

Japp, välkommen hem! Borta bra och hemma bäst?

Hoppfull
0

Tack tack ni söta!! Jag lovar att skriva och berätta lite senare… just nu är delar av familjen hemma och vi väntar hem vovven strax… så måste jag tokyoga idag… ska förklara varför senare!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Stardust
0

Hej på dig.

[Mariann]
0

Det ser vi fram emot… jag ska själv jobba idag… sedan är det kusinens  student… så min tid är begränsad idag

Du är efterlängtad Hoppfull!!! Skrattande

Ta tid på dig o "landa"….

Lionadh
0

Välkommen hem Hoppfull! Hoppas du kunnat njuta av resan.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

Tack goa ni! Resan har varit super med ett par små smolk… men i stort är vi alla supernöjda och glada att vi gjorde detta.

Gronstedt
0

Välkommen!

Hoppfull
0

Resan har varit kanon! Det var ca 24 grader när vi kom och sedan har det blivit allt varmare och de sista dagarna låg temperaturen runt 36 grader. Aningens varmt! Vi har ätit god mat och njutit av det Grekiska (i den mån man hittar det). En dag hyrde sambon och äldste sonen moppar och körde på upptäcktsfärd. På kvällen sedan lastade vi på hela familjen på mopparna och körde upp till gamla Herssonissos där vi käkade äkta grekisk mat. Kanon!

Det som varit dåligt har varit sängarna först och främst. De var så hårda så att till och med mina skinntorra smala barn domnade (!!!) bort i axlar och armar på nätterna! Vad detta gjorde med min redan helt trasiga rygg ska vi inte ens tala om. Vi hade även långt till havet och min stadigt begränsade förmåga att gå (pga sängarna) gjorde att det blev inte många dopp i havet Gråter.

MEN, vi bodde bara några meter från hotellets pool så vi badade friskt där istället :)

På det stora hela har det varit helt underbart även om sömnen (eller bristen på) och värken förstört en del. Vi har njutit hela tiden!! Jag är såååå glad att jag kunde bjuda mina söner på detta innan de blivit helt vuxna. Deras första möte med medelhavet och kulturen där nere. Kanon!!

gyllenehjartljuset
0

Välkommen hem igen, jo den biten med hårda sängar har jag också upplevt på Kreta. Men det var i Chania för två år sedan. Vaknade på natten och kände inte den sidan av kroppen som låg mot sängen, Hu!! Lade en ihopvikt filt inder lakanet, men det hjälpte inte mycket.

Ha det bra, kram

Hoppfull
0

Tack! Yogar som en galning nu och hoppas att jag ska kunna töja till ryggen. Jag hade två tjocka ihopvikta filtar under lakanet, men jag fick lika ont ändå… dessutom blev det rätt varmt att sova på dem :) Mitt ryggfel kan förvärras av hårt underlag enligt min kiropraktor så det är rena döden för mig… men men… det var ju som det var :) natten inatt i den egna sängen var helt ljuvlig!!!