Kurstips Jönköpings trakten :)
Kurstips
Har länge efterlyst nån som kunde rekommendera en kurs i Jönköpingstrakten och är sååå glad nu när jag fått äran att hjälpa till att arrangera en kurs här i sommar.
Inte nog med det att vi även fått ett helt otroligt introduktions pris för att vi ska få chansen att starta upp en grupp här nere som sedan kan köra egna övningsträffar inför nästa kurstillfälle.
Lite av varje och även chans för oss deltagare att påverka vad vi vill att kursen ska innehålla. Perfekt för oss nyfikna som vill prova på vad som vi senare vill utveckla oss inom. Helt underbart pris :)
Marcus Hedén har jobbat i tio år med kognitiv samtalsterapi, klassisk massage, basal kroppskännedom samt qigong. Nu i sommar arrangerar han kurser i Transformativ Terapi: Kroppspsykoterapi i kombination med healing och reinkarnationsresor!
Vill du lära dig: Rosenberöring, taktil massage, psykoterapeutisk frågeteknik, reinkarnationsmeditation och transformativ healing?
I Jönköping 14 - 18/7
Klockan: 10.00 - 17.00
Pris: 1200:-

Tänkte bara göra ett litet tillägg =) Man kan självklart maila mig om man är intresserad, vill man veta mer om kursen eller komma i kontakt med handledaren. Antal platser är ganska starkt begränsat eftersom vi ska få lära oss så mycket som möjligt. Ni kan nå mig via mail: dayhnie@hotmail.com eller tele 0763- 066 303 MvH Åsa

Tack för tipset!