Ännu mer vacker vägledning!

Jag fick communication :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
sadel - comfortable fit…
Vet inte varför, men gillar inte att försöka spå framtiden… Känns för tortt att veta saker i förväg.
ja du Ijin… jag ser detta mer som en kul lek… jag går aldrig på kort… aldrig.. jag litar endast på min egen inre vägledning och diskussioner med vänner i vardagen när jag ber om råd…

Samma här, en kul lek MEN jag tänker oxå så här att när man förösker tolka så spänner man sitt inre och kanske tar fram det man vet inuti men som ligger dolt… för korten kan ju inte säga oss något annat än det vi själva anser att de säger, eller hur?
Vad säger ni om mitt kort då va??????? Fantastiskt säger jag!
precis!! själva tolkandet kan vara bra tankegångar….
men inte lyder ajg några JA o Nej kort blint inte… livet är för allvarligt för att jag ska leka med avgörande beslut….

Korten här har stämt rätt bra in på hur jag mått och hur dagen varit,men kanske för att jag tänkt lite på vad kortet betytt. Alla hade kanske passat in om man vänder och vrir länge nog , haha ;)
camilla *asgarv*

Tack för det!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Apropå dagens kort "snigel"- är jag seg som en snigel kanske….Kan nån tyda bättre än mig,detta är så nytt för mig//:)

Jag har oxå fått det kortet och jag tolkade det utifrån mig som att jag ska ta det lugnt, inte rusa fram eller ha bråttom utan låta var sak ha och ta sin tid. Slow movement som det oxå står.
#14 tack Hoppfull för din tolkning,kanske tål att tänkas på ,varför har jag hört tidigare att jag ska ta det lugnt och låta allt ha sin tid,jag kanske har en viss drivkraft som gärna vill att allt ska hända här och nu….inte så klokt kanske..Tur att du finns där som en hjälpande hand med min korttydning….hehe//kram på dig

Tänk bara på att det är mina tankar… kanske inte är rätt för dig…
Jag har ju varit sådan själv, det är därför jag kört mig i botten så till den milda grad så att jag antagligen aldrig blir riktigt frisk igen :) jag har fått upprepade sådana kort här på sajten som säger, ta det lugnt, sakta ner. ha inte så bråttom, ta inga förhastade beslut osv osv Så nu försöker jag verkligen att avvakta och faktum är att om man avvaktar så hinner man tänka efter och smälta saker på ett helt annat sätt.
Kram tillbaka!

Dagens kort.

Samma igen, det har aldrig hänt mig förut… men med tanke på kortets karaktär kan jag med glädje och tacksamhet ta det hela veckan 

Underbarat Hoppfull! Njut av friheten och behåll den i hjärtat när kroppen inte ger frihet…

Verkligen underbart! Ska försöka… :)

Detta var ju roligt!

säger bara wow,wow……:)

Idag fick jag detta kort…

Passar bra, jag har ont i ryggen….

Har du?? Jag har oxå sjukt ont i ryggen just nu, är alldeles värkbruten i hela kroppen… jäxxa fullmåne och jäxxa kvinnotid i månaden… kncäker alltid kroppen extra mycket på mig :(

Vad ska nu detta betyda?

Hihihi, försiktiga rörelser…
Jaha det här blev dagen kort,verkar ju bra- kanske en lösning i allt "elände" eller nåt…

Ja det verkar ju bra…

Oh, vad spännande marias777 :)
Jaaa förhoppningsvis,men den som väntar på nåt gott…."lugn och tålamod" är visst mitt nya mantra,eller nåt….

Oh, det känner jag igen…. lätt att förstå, svårt att leva!!
#33 O ja det kan man ju säga när hela kroppen bubblar över av nåt..Ditt kort var ju inte heller så dumt…:)Ett kanonkort..:)
#0 har jag tackat för länken? :-)
Courage is power ;-)

Mmmm, hoppas bara att jag fåt en "hint" om var nyckeln är oxå… att den finns förstår jag men hur jag ska få tag på den…

#25 Hua allt på en gång för dig… ja min rygg protesterar alltid på vårarna när jag eg vill pyssla lite i landen… orättvist…
så idag är det slow motions som gäller…
plocka fram snigeln i mig :))
intressant….

Jag ställde en fråga om detta med att skaffa mig ett retreat, en tillflyktsort…
känns som om jag nog tänker rätt här :)
#40 Härligt Hoppfull, har du redan något på gång?
Själv slappande jag kände ron, och tänkte att idag blir det ett bra kort!
Vad det blev? Den gamla resväskan….. Fast jag har bestämt mig för att rensa ur lite här hemma idag, jag hoppas att det INTE är något annat!

Du bestämmer nog lite själv… vill man inte annat så blir det så :) Ha en skön rensa dag :)
Inget på gång än… men vi söker…

Ååh, är det Ingrid Krianon och Monica Örn som ligger bakom tro?

Å jag fick
… åh ljuva vårkänslor kanske?
dagens kort….

Fint kort BigMama!

Dagens kort

Vackert Camilla! Som en bro över mörka vatten… Tänker på brobygget igår…
*surar* Skrev ett inlägg här om det vägskäl jag stå vid. Det försvann! Frustrationen över att vara i ingemansland och inte veta vad man ska jobba med i framtiden. Drog Thumbs up - go for it! När jag frågade om att studera vidare. Men i stället för att nöja mig med det, drog jag ett alternativ för att söka jobb. Fick Mouse-be quiet and listen! Men blev inte nöjd ändå… Jag vill liksom att någon ska tala om för mig, svart på vitt, vad jag ska göra, vad jag passar för. Så jag drog ett kort till på funderingen hur jag ska komma fram till inriktning…. Feather - Divine Guidance. Finns det fler "velpottor" här som har svårt för att ta egna beslut?? Hatar vägskäl…..

#50 Tack Lionadh! Ja den bron behöver jag ha hjälp av… 
#51 Hahaha, oja här e en velpotta till! Har hamnat i ett låst läge där jag inte riktigt har varken ork eller mod att förändra, välja. Sitter "fast" i en kropp jag inte riktigt blivit vän med ännu… Fatta beslut är otroligt svårt!!!

Vi måste våga göra åt he**** fel. Våga misslyckas…det är ju så svårt… tror jag…
Fast jag vet ju på "ett ungefär" vad jag ska ägna mig åt. Siffror, administration, kommers… inte min melodi…. Jag gillar det djupa, rådgivning, osv… Då handlar det nog mer om att VÅGA ta ett beslut…. Eller kombinera de tu! Du då? Mod, skriver du. Då har du en vilja i a f. men du vågar inte…

Jo, ja jag har tappat tron på min kropp kan man nog säga…den styr mitt liv genom att vara orkeslös, sömnlös osv……. och så har väl det mesta av den självkänsla jag knappt hade innan försvunnit med… Men är på G tror jag ;)
*jejj!!*

#56 Håll ut Camilla! Ljuset kommer och hjälper dig. Fast det är nog bra om pusslet får tid på sig att falla på plats. Be om det högsta goda, be om att den guddomliga planen för ditt liv ska förverkligas.
Så gör jag, och det har funkat rätt bra.

ojdå…. det ser ut å bli en trevlig släktträff….

Wow,detta känns ju härligt!
Ja du Mariann, du får hålla dig långt ifrån huggormar idag…
*fniss*

Tänker på sinnesro bönen
att ha mod att acceptera (änglakorten) det jag inte kan förändra…

Igen… hm, är det något jag missar måntro?