om andlig utveckling
hallo,jag önskar att det kunde vara så att alla som ville gå kurser i andlig utveckling skulle få det och få lite längre tid på sig att betala.Jag skulle så gärna gå sådana kurse, det är så roligt och stärkande, jag har gått en del kurser med Vendela Cederholm, såå roligt och vad jag lärde mig,men nu har jag inte råd, eftersom jag är arbetslös, men det är en dröm i framtiden att kunna gå många fler kurser, man ångrar sig aldrig, tvärtom, det gör bara nytta, jag vill sända ett stort tack till alla som lär ut och som håller kurser. Tusen kramar och jag ber att jag ska få råd att gå fler

Att skapa en livssituation där alla pusselbitar ligger på plats, pengarna flyter in och en utveckling kan ske, det ligger nog varmt om hjärtat på många av oss.
Jag älskar boken "Skapa pengar - nycklar till överflöd" eftersom den ger en fingervisning om hur man kan skapa ett ekonomiskt flöde i sin andliga varan.
Tusen kramar tillbaks! 
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Då har du kommit rätt!! Här inne finns det information från många kurser!! varenda artikel är värd att när studera och det är gratis!
+ Att vi alla här gemensamt svarar och hjälper varandra på vägen ifall något blir svårt att förstå. Så fråga på bara!
men jag förstår att det är kul å gå riktiga kurser… jag vet också att OM du blir/är intresserad att åka till Danmark till Den Gyldne Cirkeln på kurs, så är de dels billiga för arbetslösa + att man kan göra avtal om delbetalningar. brukar aldrig vara några probelm med sådant när man pratar med Asger Lorentsen själv.
Du spoken123, mitt tips är att du behöver inte gå en massa kurser och bränna pengar….det bästa i livet är graatis…skoja lite :)
I alla fall….på YouTube finns en massa föredrag som är intressanta, nästan gratis (uppkoppling). Hur mycket som helst…titta på vad du vill, men dessa är mina tips:
Adyashanti
Gangaji
Unmani
Satsangnathan
Tony Parsons
Wayne Liquorman
Jag är av den åsikten att det väsentliga är helt gratis, man ska inte behöva betala för det jag kallar "andlighet".
Alltid när det gäller pengar har man all anledning att vara misstänksam.
Är det på riktigt så betalar alla för sig själva för ett möte.