Kontrollera sin hälsa och död
Vad tycker ni om detta?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hmm, det där tror jag inte mycket på…jag tror att andra faktorer styr när vi ska dö… själen har en plan..men även den kan säkert ändras på vägen.
Njae… om jag var lagd åt självmordshållet skulle jag nog inte göra sådant….
jag tror det är mkt därför vi inte vet vad som ska hända .. vi skulle genast ta livet av oss…. iaf jag…..

:) men en hel del går ju att förebygga genom att förändra sina livsvanor… kanske är detta ännu ett steg i att rena och mista sig själv? Att mista vanor och levnadsmönster som man identifierat sig med för att leva längre och bättre… vad vet jag?? 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
absolut, det finns ju alltid två sidor av samma mynt …..
Jag kommer inte dö försen mina uppgifter är klara.. Eller försen jag har lust att göra det;)
Precis… döden är nog fastställd… det stora dragen i livet är bestämda tror jag
#6 Nä, varför skulle den vara det..? Isåfall måste jag skjuta på den, bara för att se till så att ingen bestämmer över den.
Den ÄR helt klart bestämd!! 
#8 Var god och förklara, annars kommer jag förkasta det..
jag retas med dig 
men i stora drag är den nog bestämd… men som sagt vid självmord är det mer osäkert…

Även i stora katastrofer tror jag att många som kanske inte riktigt skulle dö stryker med…
#10 Jag hoppas på att jag kommer dö i strid med någonting, annars kommer jag hoppa på en björn och låta den ha en rolig strid…
#11 Folk dör, thats it, det är randomly.
Ingen bestämmer när man ska dö. Att tänka så är som Hinduismens Kast placering. Allt blir passivt. Jag kommer inte dö för att någon gud jag inte tror på kommer och säger det, min vilja är starkare än hans.
#11 kanske… men jag tror svåra kyddsänglar lägger ner stor möda på att hålla de som verkligen inte är färdiga där ifrån… men visst sker "misstag"…