Liv i rymden...
lite kul väl? :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
MKT KUL!! 

Vart å tänka på utomjordingarnas agenda för vårt uppvaknande, först genom att inspirera oss till utomjordiska filmer/böcker, sen att det kommer ut i media att inteligent liv existerat/r utanför vår planet och sista steget är att landa här på jorden. Fattar inte varför inte pyramiderna på mars blivit mer exponerade än dem blivit.
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
Självklart… allt måste ske succesivt… sakta men säkert ;)
#2 Pyramider på mars?
#4: Det finns vissa formationer på Mars som som av somliga anses vara alldeles för regelbundna för att kunna vara naturliga, medan andra anser att det bara är fotovinkeln som ger det intrycket. Detsamma gäller "ansiktet på mars", som somliga anser liknar en romersk legionär. De foton som NASA släppt har analyserats av olika personer med olika resultat.
Jaa man hemlighåller mkt… men sedan vet man ju inte heller vad som är sant och inte…
men liv på andra planeter är ju självklart iaf!

Ja detta är så kul att läsa om ! Visst finns det liv, men hur ser det ut? Är det ens synligt för oss? Man vill ju veta allt!!! Haha
Vore synnerligen märkligt om vi skulle vara ensamma i hela universum!
Vaa hon skriver i färg????
det gjorde farwuq också men jag kunde aldrig klura ut hur!!! även om han hälpte mig….
dum dummare dummast;)

vem skriver i färg? ser inte jag iaf…
nej *asgarv* det var mina ögon…. (vill väl inte se svart då;))
Det såg lite grönt ut i mina ögon.. men nu ser ajg bättre, det är som vanligt
Solen lyser på skärmen ;)

Ok, hahaha…
#11 Åh sol - härligt!
Liv tror jag det finns på andra håll, men jag tror inte att det per nödvändighet är något slags visa, upphöjda varelser med budskap till eller ens intresse för oss. Läs med fördel Sheri Tepper, som i sina böcker skapar världar som är så annorlunda vår att de utmanar alla invanda sätt att föreställa sig andra folk och kulturer.
lika lat som du var en gång här

kan du fixa någon länk till nått lsäbart på nätet?
Om ansiktet på Mars:
http://skepdic.com/faceonmars.html
http://science.nasa.gov/headlines/y2001/ast24may_1.htm
http://www.solarviews.com/eng/face.htm
Det finns massor, bara att söka! Annars läser jag mest böcker …
o i dessa länkar hittar man denne Sheri Tepper?
Sheri Teppers texter hittar du nog inte på nätet, där får du köpa böckerna (tror knappt de finns på biblioteket, de är i alla fall inte översatta till svenska. Hon är född 1913 och är fortfarande igång och skriver! Om du söker på namnet på nätet kan du få en del info om hennes författarskap, dock.
Sök på Sheri Tepper på www.bokus.com eller www.internetbokhandeln.com.

#18 Intressant! Har du nåt speciellt som du föreslår?
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Mina personliga favoriter är Grass, som flyttar gränserna mellan människor och andra djur, och mellan gott och ont, besjälat och själlöst, samt The Gate to Women's Country, som ger nya perspektiv på manligt och kvinnligt. The Family Tree vänder också upp och ned på begreppen. Gibbon's Decline and Fall var så stark att jag faktiskt inte mäktat läsa om den än, fast det var flera år sedan jag köpte den. Den kom mig väldigt nära.
Men de är alla synnerligen läsvärda!
Skriva i färg? Hur gör de det?
Är det med magi, eller kanske har vissa kunskaper över det vanliga, kanske övernaturliga?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wow!
jag vet… men ajg fick inte kläm på hur… vet ju inte vad tangenterna heter ju!!
#21 Ha,ha,ha! 
*asgarv*

Hahaha *avundsjuk*
Kan du dra hur man gör och vad man måste ha även här Farwuq?
Jo jag kan förklara lite hur man gör. Jag har inte forskat så mycket i det men detta är en väg, kanske så finns de någon enklare.
Punkt 1.
Skaffa dig en ordbehandlare t.ex. Word, skriv det du vill i färg efter eget önskemål i det programmet.
Punkt 2.
Se till och var inloggad på iFokus och använd INTE Explorer utan Firefox, klistra in den färgade texten i rutan för inlägg.
Och se, om allt är rätt så blir det färgad text

Haha, du e klurig du! Ska prova nån gång…kul grejj! 
Tack för att du delade med dig av hemlisen ingen lyckets knäcka!
Jo man skulle kanske kunna förledas att tro att jag är en röd räv men jag är bara en grön drake.

#16 Vilket vackert hjärta på mars!