Färgerna i healingen
Glad Påsk på er!
Min kära mamma har inte healat på ett tag - och ville träna lite på mig i morse, för att inte glömma.
Efter healingen berättade hon att hon sett färgen rosa jättestarkt när hon hade händerna under mitt huvud.
När hon kom till bröstkorgen och la händerna där, såg hon vita klot pulsera upp från bröstet, plus att hon näst intill stöttes därifrån! Hon var tvungen att hålla händerna en bit ifrån…
Så vi undrar om vad färgerna står för, och om det kan vara så att jag inte behöver healing över bröstet/hjärtat?

Hmm, vet inte, men på ett aurafoto jag tog för många år sedan fick jag förklaringen att två rosa fält över hjärtat betydde sorg, en som var på väg att lämna och en som låg mitt i hjärtat.
Rosa brukar vara en mkt healande färg. Sänder man ut rosa färg är det ren healing!
Hjärtchakrat ska man ytterst sällan lägga handen direkt på, det är ett av de ställen man ska vara ytterst försiktig omkring… iaf som jag ser det…
Vitt ljus upplever jag djupt renande.
Tack snälla ni! Så jag behöver rena mitt hjärta? Kanske borde låta mamma "träna" lite till… Men jag undrar varför det pulserade ifrån mig..Min man sa att "du vet mycket väl vad det är - det är all skit(!) som ska ut!" 
Ja, mamma måste ha känt att det inte var rätt att lägga handen direkt på, handen stöttes automatiskt bort. Brukar känna mig kall över bröstkorgen, och somnar gärna med handen på. Kanske inte borde det då.
Du själv kan mkt väl ha handen där, det är att healas rakt in i hjärtat man ska vara försiktig med… om man inte är healingsterapeut också och kan ta hand om eventuella hjärtesmärtor som kan komma upp, och behövas kikas på!
Rensas är alltid bra! Jag startar alltid mina hjärtehealingar med att rensa hela klienten dvs alla kropparna. Inte bara hjärtat…
Hur mycket kurser finns det inom healing egentligen? Mamma gick reiki, 1 och 2. Healingterapeuter visste jag inte ens fanns… Åååh, det är så intressant allt sådant här. Tänk att många fortfarande är skeptiska till att healing fungerar?
Jag har ju då gått min healingterpi utbildning i Danmark hos Asger Lorentsen. Det kallas ibland också för andligterapi eller också Kristusterapi.
Asger har själv utvecklat den terapi formen.
Gillar den! 
Tänkte på en sak fick inte du med ett papper tillsammans med cd´n om flammeditationen? Där har du en liten översikt över vad färgerna står för! 
Jag har inte lyssnat på den cd:n!!!!! Och läste som hastigast när jag fick paketet, men när det stod på danska så… (Såg att du översatt på sina ställen
) Ska genast kolla upp färgerna!
MEN ljusmeditationen har jag laddat över på min mp3-spelare, och lyssnar på så fort tillfälle ges!
Jag pratar iaf på svenska på cd`n å de e ju tur ;)
behöver du hjälp med något ord eller så att översätta bara ta det här så hjälper jag dig!
du måste prova även de tre ljuskulorna… den är underbar… också ;)
Aj, aj, kapten!