Köpa bok begagnat!?
Tack för tipset! :)
Don't get me started …
jassåå gronstedt gillar böcker… men bör inte köpa 
Bokbörsen är en guldgruva men man märker snart att man inte är ensam om sitt intresse. Men kan se en intressant bok och tänka: den köper jag när jag fått lön…
Haa… jag fick långfingret… boken köptes dagarna efter av någon som var stadd vid kassa och jag stod där förvånad.
Lyckligtvis så fann jag den på Tradera någon månad senare till 2/3 av det tidigare priset.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
jag hade ingen anning om denna bokbörs.. googla en bok som ajg vet nite ges ut längre och vips hittar ajg den här… men ajg har inte fått kontakten med ägaren ännu………..
Ibland tar det några dagar eller t.o.m. en vecka innan ägaren svarar. Jag har köpt 25-30 böcker på bokbörsen det senaste två åren och har inte ännu blivit besviken.
Roligt att höra… ska kika mer på denna bokbörs… 
#3: Jag har inte råd att bygga ut för att få plats med fler bokhyllor, bara
. Annars handlar jag ofta böcker på Tradera och på biblio.com.
tradera är jag ibland en handlare på … fast aldrig böcker.. men biblio.com måste jag kolla in…

Och jag är en biblioteksnörd… har varken råd eller plats så för mig blir det biblan.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
En till biblioteksnörd :) Jag brukar säga att bibblan är mitt stamställe :)

Jag är en boknörd på alla sätt! Som barn önskade jag mig att få bo i ett bibliotek och nu när jag tittar runt i mitt hem… 
Leve boktryckarkonsten!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Jag älskar böcker är nog beroende tror jag så fort jag ser en bok som är intressant så köper jag den det blir nog minst en eller två i månaden Skulle köpa Eckhart Tolles en ny jord men den var slut tyvärr får nog vänta ett tag .Jag får nog börja göra som er låna, men jag vill ju äga boken.
Allting är möjligt

Jag älskar också böcker och kan inte göra mig av med några men får inte plats med alla. Vad gör man? Har nu ställt en bokhylla i källaren och sagt till grannarna att de gärna kan låna en bok … och gärna sätta dit en av sina egna istället. Önskar jag ägde ett stort hus så att jag kunde ha ett stort bibliotek. Man kanske skulle skola om sig till bibliotekarie …
Det är så en härlig känsla att ta fram en oläst bok och veta att man har sida efter sida med intressanta, spännande eller roliga ord att njuta av, nya saker att lära sig, människoöden att ta del av.
Säger som Lionadh, leve boktryckarkonsten!
Mina hyllor är fulla sedan länge. Böckerna ligger nu i drivor framför hyllorna - i mitt arbestrum - och detta retar min fru.
- Vad gör du med alla böcker, frågar hon.
- Läser, svarar jag.
o njuter….
eller??
Jo, att läsa framförallt esoterika och likande är mums.
Jo jag vet att jag är galen. 
härligt galen… tror jag…
Om du vill veta hur galen jag är, så gå in på Utomjordiskt och läs "Vintersommaren".