Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1160 ggr
Fredrik_
0

Jag har nu

Uppnåt den 5 e dagen inte illa har hållit på en stund med denna resa var ligger ni ?

omelett
0

Stort frågetecken hos migFörvånad Vad betyder det?

[Mariann]
0

Samma här???

eftersom den ligger i healingkategorin så ska det ha mad det å göra… man jag begriper nada..

camillal777
0

Är inte med alls på vad du menar Fredrik…hej förresten!

Hoppfull
0

Är vissa inlägg borttagna eller faller det bort inlägg emellanåt? Det vore bra, tycker jag, om du skriver när du tagit bort inlägg Mariann (om det är det som händer), jag har sett detta på fler ställen, att det fattas inlägg men finns inga kommentarer.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

det är mitt ? tecken inlägg som är borta…

Fredrik_ verkar tyvärr vara troll och huserar friskt på råttor o vin o  öl mm

Så vi låter bara denna vara….

Hoppfull
0

Okidoki :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Fredrik_
0

5e dagen har ni ej hört talats om detta ok sorry.
Skall ej besvära mera då.

Mvh Fredrik

CatarinaJ
0

Fredrik! Att dela med sig av sin kunskap behöver inte vara tungt???

http://www.kramakademin.se/breakthrough.htm

Men här hittade jag något.. Det står en bit längre ner om femte dagen! Är det detta du menar Fredrik?

[Mariann]
0

Om du vet mer varför inte berätta?

Calleman känner jag till och jag kopplade inte omedelbart detta till hans teorier…

men det jag undrar mest är:

Varför är du så "trollig" på andra sajter att man på iFokus sajten (den värdar och Medarbetare kan läsa) bedömmer dig som ett troll?

Fredrik_
0

Mariann det får stå för dem som ej har humor här behövs det ej skrivas mycket för de skall kalla en troll om man tidigare har haft en relation med vissa sajt vördar som ej de köpt kan ej jag hjälpa.

Råkade påpeka en del saker förut med ett annat nick. Tydligen ser de troll i mig på allt man skriver. SÅ jag skall ej besvära de mera.

Jag är som jag är kan ej hjälpa det tyvärr.

Råkade skoja på Övernatuligt när de visade bilder på sig själva och skrev är det kort om rösta om vem som skall åka till blåkulla. Sedan PÅ relationer skrev jag en sak. Sen att jag har en humor som ej passar alla i mina inlägg kan jag ej rå för.
Då blir man troll.

MVH Fredrik.

[Mariann]
0

Ok.. då ger vi dej en chans här då!! Glad

berätta vad du menar med 5 dagen är det Callemans teorier du pratar om?

CatarinaJ
0

Jag tycker att det är bra med humor! Fast det kan vara svårt att bara "läsa" humor, använd dig av smiles? Det kan vara ett hjälpmedel så du slipper att bli missförstådd!

Jag tyckte nämligen att det här med femte dagen var intressant!Skrattande

Fredrik_
0

Som sagt jag har mailat mariann om det som skrevs om mig. Kan säga att det var lite festligt här hemma när dessa trådar skrevs.

MVH Fredrik som återkommer i ämnet den 5 e dagen när energi finnes till detta.

camillal777
0

Gör det Fredrik, vet inget om det så berätta gärna!

omelett
0

Jag råkade lyssna på ett inslag om judo. Där var det en som uppnått 10:de dagen. I den världen hör det hemma på ett mått hur långt man kommit, men inte här.

KalleN
0

nu blir jag ju nyfiken

5 dagen vad är det ??

omelett
0

#16 Vad jag har förstått, så är det graden på hur långt träningen har kommit i kampsporter.

KalleN
0

aha jaja

Harrygirl
0

5:e dagen är dagen efter den 4:e dagen och före den 6:e.

Det förstår väl en en vis man som du, Kalle!?

Fredrik_
0

Omelett precis vad jag menade.
Jag håller på med judo  och det är en sorts medial sak med inom den. Att hitta sin kropp . Har man ej det kan man lika bra satsa på knyppla istället för den sporten.

KalleN
0

jag är inte bara vis  utan även helt underbar , fantastisk, härlig skojsig, kärleksfull ,kramgo, snygg,glädjefull, lycklig *skrattar härligt och glatt* *fnissar*

[Mariann]
0

#19 *asgarv*

320 Aha så det handlade om judo… Glad

nog för att vi kämpar här inne också… och javisst en fysisk kamp också… Cool

Playja
0

Nu vet inte jag så mycket om judo .. men förutom att judon handlar mycket om att använda moståndarens kraft till att med list å tenik försvara sig… samt att låsa motståndarens utfall.. så handlar det även om mental å andlig träning. Har man kommit så långt som till 5 dagen .. ja då har man kommit en bra bit på vägen.. även när det gäller det andliga… så jag förstår Fredriks fråga lite.  *ler stort*

Detta var mina funderingar kring det hela.    Glad

Förresten… Ha en underbart bra dag alla!   Skrattande