Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 522 ggr
[Mariann]
0

Min duktiga dotter...

Får jag skryta lite? Kika här, min dotter har blivit medlem  här på iFokus också…

http://teckning.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=b9169670-17ee-4fcf-8e5c-1daeb6b359a7

Playja
0

Ja.. jag har kollat å hon e duktig.. som mamma sin .. Ligger väl i generna!     Skrattande

[Mariann]
0

Tyvärr har hon avreggat sig… så tråden är inte kvar… Ledsen

Blev visst nått fnurr med att ta och ge kritik/feedback på teckningar…

Hoppfull
0

Trist, jag hann se den, kanonfin! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

jaa… du vet ungdomar… *suck*

Hoppfull
0

Hur gammal är hon?

Playja
0

Aj..aj då! Va trist när det blir så där!  Fundersam ja då var det tur jag kolla förra veckan då! Gillade speciellt en hund hon gjort som påminnde lite om Disney teckningar. Glad

[Mariann]
0

Hon är 16 år…

Det var en annan tjej som ville ha kritik (men inte för hård) o Elisabeth som ju är van vid att både ge o få kritik till hennes teckningar från mig, från lärare på skolan och på de nationella/internationella sajter hon är på, gav den kritik som hon tyckte… men som hon själv säger jag ger alltid både + och  - kritik…

Kritik är ju alltid svårt eftersom den kommer ur vad den personen som ser alstret tycker… men hon själv har ju lärt sig den vägen genom att lyssna på kritiken andra gett henne.. tjejen ville ha kritik men kunde inte ta den och då blev Elisabeth förnärmad, och tyckte det är skit med folk som ber om kritik men ändå inte vill ha…

ja ja dessa ungdomar o deras humör…

[Mariann]
0

nu blev det error och jag har nu listat ut hur man kopierar… om detta händer er igen..

dvs. man markerar texten och klickr på den lilla bild ovan som visar 2 papper vips har man kopierat texten utan att publicerar den…

Hoppfull
0

Aha, jag har en son som är 16 med (i juni). Han är oxå ganska temperamentsfull :) för att uttrycka det milt. Men det värsta är över nu. Så har han en storebror som är lugnet själv, tills han blir arg alltså!

Ijin
0

Låter som om den storebrorshan är som jag xD Jag är iof mellanbror från början, men storebror nu:p

Hoppfull
0

Kanske det :) det tar oerhört lång tid innan han blir arg på allvar men då tappar han alla hämningar. Fast det händer aldrig ute bland annat folk… undrar om jag förtryckt pojkstackarn så att han inte vågar visa sin känslor.