Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1106 ggr
[BigMama]
0

Energi i hårbotten?

Skitdum fundering, men något jag tänker på VARJE DAG. (senaste halvåret)

Det kryper högst upp på min hjässa dagligen, och jag har kollat - det är inte löss! Kan det vara påfyllning av energi? Någon som tror sig veta?

[Mariann]
0

Det kan ju vara någon form av aktivitet i kronchakrat… energiström…

förresten inga frågor är dumma!!

[BigMama]
0

All energi tas tacksamt emot!

Ayena_old
0

Men du! Så där har jag också väldigt ofta, det känns som om en stor fluga skulle vandra omkring i håret. Enligt Ted Andrews är detta ens andliga guide som meddelar sig.

Om du vill veta vem Ted Andrews är

http://dragonhawkpublishing.com/Ted%20Andrews.htm

Jag har en del böcker skrivna av honom som jag köpte i mitten på 90-talet.

[BigMama]
0

#3 SKönt! Fler med samma symtom, då är jag inte knäpp! Har av en medial vän fått reda på att jag inte lyssnar på min guide. Så det kan mycket väl vara H*n som påkallar min uppmärksamhet. Jag undrar vad det är h*n vill förmedla?

Kollar upp Ted Andrews!!

[Mariann]
0

här kan man läsa om kronchakrat

Om man vill ha kontakt med de inre ljusvärldarna där då ens guider befinner sig. Kan man kanske läsa denna artikel för att bilda sig en uppfattning om på vilken nivå kommunikationen med dessa guider finns.

Mina förslag…

Ayena_old
0

Får man inte inkomma med andra förslag än Marianns?

[Mariann]
0

man  får inkomma med vilka förslag man vill :)

Ayena_old
0

Bra -  det finns nämligen många medium som skrivit mycket litteratur som kan vara "matnyttig". Ted Andrews har ju skrivit väldigt mycket och det finns en del svenska översättningar på hans böcker. Han skriver mycket enkelt och lättfattligt.

Då på 90-talet gav Planetstadens Böcker ut hans böcker, men detta köptes senare upp av Vattumannens.

[Mariann]
0

Jag ser inte någon fördel att jag ska sitta som någon diktator och säga vad medlemmar får dela med sig av och inte.. Glad

Jag tror människor själva är kapabla till att avgöra vad man vil läsa och studera vidare i…

Men när det kommer till artiklar blir det en annan sak… då måste de stämma rätt väl med sajten i övrigt…. Cool

Ayena_old
0

Jag kollade lite som hastigast och det finns inte många böcker av Ted Andrews numera som inte är översatta till svenska.

[BigMama]
0

Kollade jag med, hittade EN bok på Adlibris på svenska: Konsten att utveckla och använda psykometri.

Skulle inte skada att bättra på engelskan i och för sig!

Ayena_old
0

#11 - Du har fullständigt rätt, men jag är så lat numera och ska ha det "serverat" på svenska Flört

Cristine
0

Tänk det hände mej samma sak. Jag hade huset fullt med gäster, och låg på soffan i rummet några dar. Då pillrade de i mitt hår på nätterna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Mariann]
0

Hej å välkommen Cristine! Glad

Kan inte låta bli  Flört 

var det gästerna som pillrade dig i håret? Skrattande

Soffe
0

Tänker oxå ofta på det.. Händer att jag får som rysningar på huvudet, antingen hela toppen eller bara ena halvan, konstigt.. Men då tänker jag logiskt att det bara har med hårsäckarna o göra. Jag har frågat ett medium om det en gång o han sa att det är en energihöjning när det känns så, men det finns nog olika svar om det tror jag.

[Mariann]
0

Hejsan Soffe! Glad

Så tänker lite jag också att det finns nog fler förklaringar till pilleriet i huvudet/kroppen…

Soffe
0

Hej Hej :)

Ja det är nog svårt o säga vad det exakt är varje gång, men att man kan lita till sin egna känsla vad det är om man kan..