Hösten och dess färger
Så vackert du fångat höstens tavlor.🥰
#1: Tack! Det har varit galet fint ute 🩷
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#0:
Wow! Vilka foton…. Jag vill också fota i dimma…😊
Men jag var för lat när jag hade chansen senast…🍂🍁
#0: Vilka jätte vackra foton 😍
#0:
Jättevackra höstfoton och dimman ser riktigt magisk ut när solen lyser igenom den.
Här har vi inte lika fint höstväder. I lördags storm, igår och idag helt mulet och i morgon kommer en ny storm.
#3: Här låg dimnan framme till närmare tolv på dan. 🙂
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#4: #3 #5
Tack så mycket 🙂 Naturen gör det lättsamt för mig.. sen lekte jag lite med färger och så också.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#6, #7:
Ah, ja då är det ju lättare, om dimman ligger så länge. Här låg den knappt kvar till kl 08.00.
Tänkte så, att du nog har redigerat bilderna lite också.🙂 Gör du det direkt i mobilen (om det är mobilfoton), eller på datorn?
Om man får fråga.
#8: Det är mobilen som jag tar alla foton med. Och jag redigerar diirekt i telefonen. Det är enklast så 😇
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#9:
Okej, jo visst, det har jag oxå gjort ibland. Det är ju enkelt och smidigt…😊(och blir ju uppenbarligen bra också..)
#10: Ja, men jag kan inte hjälpa att det känns som om jag fuskar.
Men jag tycker det är kul också.. att redigera, spä på med färg, eller för den delen även bleka bilderna lite 🙂
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#11:
Inte är det fusk. Jag redigerar mina bilder på datorn oftast. Men det är ju inte mindre fusk för det 🙂 sen är de väl inga dokumentärbilder, så då får man väl egentligen "fuska" hur mycket man vill, tänker jag.😊😉
#12: 🤣 ja, du har så klart rätt.
Tack för påminnelsen. 😊
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#13:
😊
#15: 🍂 Fantastiskt fina bilder 🍁
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
#16: Tack 😊
Vilka fina foton, det slår mig ni har löven kvar. Här är dom borta sedan länge på träden.🙂
- Redigerat 2025-11-01 17:12 av Gråeld
#18: Ja det finns nog många löv kvar på kvar träden här, även om många blåst bort av vindarna 🍂
#15:
Kul med lite höstbilder äntligen.😊🍂🍁
#20: Ja, äntligen blev det tillräckligt fint väder för en promenad. Och det på en lördag dessutom. Den turen har man inte alltid 😊
Och så hade någon ställt upp en skylt vid sin trädgård där det stod "Mata inte björnen" 😄 Det tog jag också ett foto på, som ni säkert redan har sett. Jag undrar ju vilka djur dom hade där som man inte fick mata. En björn såg jag i alla fall inte 😄
#22:
Ja, det kan man undra 😄 det ser ut som ett troll som håller i skylten dessutom……😄
#23: Ett rätt så gulligt troll 😄
#24:
😄
#15:
🤣 jag hade missat trollbilden.🤣
Jag tänker på ordstävet: Väck inte den björn som sover och tänker vidare att de är ju rätt hungriga när de vaknar 😵 men det kan ju vara helt fel.
Tog mig en runda idag också. Visserligen lite gråare och glåmigare väder. Men väldigt sköna grader, ingen blåst bara stillsam närvaro i naturens tysta vrå.
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
Vilka fina höstbilder du bjuder på.🤗
#26:
Väldigt vackra bilder. Bild nummer 4 ser nästan ut som en målad tavla.
#26: Det var också vackra foton. Och den sista bilden ser på något sätt ut som ett troll det med. Ett troll i trädet 😄
#29: Det kändes faktiskt som om det trädet flirtade en aning med mig 🍂🍁
#28 Jo, jag lekte lite med färger och
ibland blir det så 🍁🍂
#27 Tack så mycket 🍁🍂
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼