En energi som flödade
Ett mjukt strömmande energi, spreds från hjärtchakrat.
Händerna hade jag bara lagt där, utan tanke.
En energi som lugnt flödade fram, väckte mig.
Varken kraftig eller svag, speds igenom mig.
Såsom jag inte har upplevt tidigare.
Värmen från händerna blev allt varmare.
Aktiveringen hade gått igång.
Det var som att man skulle bli påmind om,
för det var ett bra tag sedan.
Som jag hade gett mig själv en chakrabalansering.
Vilket jag nu gjorde, och kan bara säga att det var
verkligen på tiden.
Sakral chakrat brukar jag ha problem med flödet.
Vilket det också var. Men det var så välbehövlig.
Det blev flera toa besök efteråt.
Så kan det också bli, utan tanke eller mål.
#0:
Det var en fin erfarenhet för dig. 🙂 Ja, ibland lägger sig händerna per automatik, instiknktivt, dit där de behövs. Toabesöken är tecken på att energierna har aktiverat organ och ämnesomsättningen.
Sakralchakrat har med "att njuta av livet" att göra och ofta är det någonting som hindrar en om energin där inte flöder som den ska. Det kan t.ex. hända om man pressas in i normer och måste hålla sig för mycket till regler. Kanske det kan hjälpa dig att bära en karneol?
#0: Fint när de hjälpsamma händerna lägger sig där de ska och resten av sitt jag längtansfullt svarat Ja.🥰
🌸🌼🌸
Livets alla steg
Är mina att ta
🌼🌸🌼
Ja, det var en speciell upplevelse utöver det vanliga. Och tack för info, Jag har en karneol liggandes någonstans, får nog ta och leta upp den.😊
Visst är det så.💚
- Redigerat 2025-08-07 16:16 av Gråeld
#0:
Det låter som att du fick en väldigt skön stund. Som att kroppen visste, utan att huvudet behövde förstå. Och visst är det så ibland, att vi inte ens behöver ett mål eller en tanke, för något inom oss vet vad som behöver ske. Skönt att du gav dig själv den tiden 😊
Det var verkligen välkommet.😊 Ja, någonting inom oss vet mer än vad knoppen vet.💕