Sadhguru hade hjärnoperation
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
I Söndags blev Sadhguru opererad pga hjärnblödning. Efter operationen skämtade och skrattade han igen. Han sa att läkarna tittade in i hans huvud och försökte att hitta någonting men hittade ingenting och sen skrattade han. 😊
#0:
Vilken tur att han är på bättringsvägen. Men måste säga att det var dumt av honom att ignorera sådan smärta, och sedan en hjärnblödning.
#1:
Han kanske först prövade det med healing? Ibland har jag hört honom prata som om det inte skulle finnas något som inte går att bota med healing. T.ex. sa han saker som "gud har skapat dig, tror du inte att han kan heala dig?"
Men ibland går det inte utan skolmedicin och det fick han själv erfara, även om han med healing kan få sig i skick snabbare efter operationen.
Jag måste säga, att när han pratar om medicin och healing, att jag ofta inte håller med honom.
Jag förstår då inte hur han kan verka så där kry och sitta där och skratta efter en massiv hjärnblödning, så som läkaren benämnde det. Andra får livslånga skador och men och behöver åratal av återhämtning och eftervård. Men Sadhguru är ju Sadhguru - å ena sidan älskar jag honom och hans intelligens, men å andra sidan är han också en showmaster som precis som alla andra behöver hjälp av skolmedicinen. Säkert går han till tandläkaren också vid tandvärk även om han brukar tala om healing som en mirakelmetod för allt 😄 Men det är ändå otroligt att han sitter där och skrattar redan 😊
Här är en film till om Sadhguru och hans operation som sattes in på Youtube för en timme sedan.
#3: Han sitter ju inte där och skrattar utan ligger. Så tokigt det kan bli ibland 😄
Nej, man ska ju ta den hjälp man kan få enligt mig, vare sig det är av healing eller skolmedicin. De arbetar nog bäst tillsammans😊 men huvudsaken är väl att han återhämtar sig som han ska nu.
- Redigerat 2024-03-21 16:04 av snowy00
#6: Det verkar i alla fall så, att han återhämtar sig snabbt. Kanske är han på benen redan om några dagar igen 😊
Så nu har Sadhguru blivit utskriven från sjukhuset 😊