Ett nytt kapitel
Ville dela med mig av en liten reflektion hĂ€r nedanđ
Jag har nyligen gjort en förÀndring i mitt privatliv. Vill inte gÄ in pÄ exakt vad det Àr, men livet pushade mig till att göra denna förÀndring. Har stretat emot lÀnge. Har kÀnt att nÄgot inte varit som det ska, men har inte kunnat sÀtta fingret pÄ vad det varit. Men nÀr jag gjorde denna förÀndring lÀttade nÄgot tungt frÄn mina axlar. Det som har kÀnts fel, och avigt har nu nÀstan helt rÀtat ut sig, och jag kÀnner mig mer energifull, lÀttad och komplett.
Men som sagt, jag var inte helt medveten om vad det var som behövde förÀndras. Ibland fÄr man nog avvakta, vara med kÀnslan av obalans, tills att det bara blir för mycket och man bara agerar. DÄ kan det hÀnda att obalansen rÀtar ut sig helt automatiskt.
Det funkar ju inte alltid att leta efter det som behöver förÀndras, eftersom man ibland bara inte kan se vad det Àr.
Men det kan bli som ett nytt kapitel i livet, nÀr förÀndringen sker, som av sig sjÀlv.
#0:
Du gick heller inte "oexakt" in pĂ„ vilken förĂ€ndring som du gjorde. đ Vi fĂ„r vĂ€l tygla vĂ„r nyfikenhet. đ
I alla fall Àr det bra att du mÄr bÀttre av förÀndringen. Om förÀndringar av det yttre har en förÀndring av det inre som orsak, i sÄ fall kommer den positiva förÀndringen av det yttre att vara stabil.
#0: Nu vet jag inte vad det Ă€r som har kĂ€nts fel och avigt och hur du rĂ€ttade till detta, men det Ă€r ju i alla fall bra att du mĂ„r bĂ€ttre nu. đ
LĂ„t oss sĂ€ga att jag hade en relation som inte fungerade för mig. Eftersom jag inte gillar att skriva om andra sĂ„ gick jag inte in i mer detalj.đ
DÄ det skedde av sig sjÀlv, otvingat, sÄ kÀnns det som att den kom ur det inre.
#3: DĂ„ fĂ„r vi vĂ€l hoppas pĂ„ en varaktig förĂ€ndring đ
#3:
Om du har brutit mönstret som gjorde att du hamnade i den situationen, i sÄ fall har det skett en inre förÀndring. Om mönstret Àr kvar, kommer det att upprepa sig i andra former (karmahjulet).
#5:
Ja, det Ă„terstĂ„r nog att seđ