Andlig förmågan som barn
Vet inte om jag skriver på rätt plats men får ge det ett försök.
När jag var barn hade jag förmågan att se andliga först vart jag skraj men blev sen van men det försvann efter ett tag tyvärr måste säga idag att jag tänkt mycket på det och saknar det finns det någon möjlighet och få tillbaka det igen? Eller är det puts veck?
#0: Vad innebär det andliga för dig och hur menar du att du såg det? Kan du konkret beskriva vad du har sett?
#0: Jag såg skepnader av personer som inte var där ett scenario var i mitt lågstadium nere i fiol rummet som vi kallade det och det var en man där en bonde som stod en stund och tittade mot mig och sen försvann han fick veta senare genom åren att det varit en bondgård där för många år sedan men typ liknande händelser händer men allt försvann efter ett par år vilket var skit tragiskt för jag hade vant mig och tyckte det var en fantastiskt upplevelse och jag önskar verkligen att kunna få det tillbaka igen. Jag tror på det andliga det har jag alltid gjort en vän som är lite medium talade om för mig att det är en man omkring mig som ett skydd och det är min pappa som vakar över mig och jag hade så gärna velat få allt det där tillbaka för jag tycker andlighet är så otroligt häftigt
- Redigerat 2023-04-23 23:57 av sundizzz
#2:
Vi har nog olika föreställningar av "det andliga". För oss är det andliga det som ligger bakom existensen, vår sanna natur. Vi tror inte på spöken, andar och medium och det är heller inte det som sajten handlar om. Det finns bara en enda "stor ande" som finns i oss alla och alla levande varelser.
Vad sajten handlar om kan du läsa här:
https://andligutveckling.ifokus.se/about
Jag vet inte vad du har sett, men du skriver att du såg skepnader som "inte var där". I så fall fanns det ingenting att se, utom dina fantasier. Som barn har man ofta fantasier och tolkar händelser enligt dessa fantasier. Jag antar att personen som sa att det var din pappa som vakar över dig ville lugna ner dig så att du inte blir skrämd.