Din sanna essens
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har jag öppnat upp en helt ny Youtube-Kanal där jag kommer att posta alla mina videon som jag kommer att göra i framtiden. Hoppas ni gillar min senaste video som handlar om vår sanna essens 😊
- Redigerat 2022-12-23 12:21 av FataMorgana
#0:
Jättefint! 🙂 Den här gången blev allt perfekt. Bilderna, musiken och den visa texten. 👍
Så fint - lycka till!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#1: Tack 😊 Blev själv riktigt nöjd denna gång
#2 Tack 😊
#0: Spännande att se fler videos sen😊 som Condor sade, blev helt perfekt denna gång.
#4: Tack. Jag älskar det verkligen, att få sprida ut visheter och samtidig vara kreativ 😊 Musiken i den här videon är helt underbar 😍
#5: Förstår det.😄
Mycket tjusigt! 👍🏻😊
Allt är välkomponerat och vackert! 😊 Speciellt och snyggt med texten som skrivs från båda håll, ser väldigt fint ut! 😊
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-12-23 14:00 av Sabah
#7: Tack. Det glädjer mig att jag lyckades så mycket bättre denna gång 😊
Det behövs klipps som det här, som motvikt till alla svamlare som tutar i folk att de skulle vara separerade från gud och att det behövs uppstigningar till andra dimensioner för att bli gudomliga. Man kan inte "uppnå" någonting som man är, men som man bara inte är medveten om. Det är som att strö samd i ögonen på folk, för vem som tror att vara någonting annat än den egna sanna essensen blir mer och mer blind för vad hon/han är.
Andlig utveckling handlar inte om att uppnå någonting, utan att bli medveten. Det måste inte nödvändigtvist vara en samadhi erfarenhet, utan man kan upptäcka den gudomliga kraften i sig som har många namn i många kulturer. Man kan observera livet i naturen, där den här kraften också finns i varje levande ting. Men för att erfara sin sanna gudomliga natur krävs en samadhi erfarenhet, där hela illusionen försvinner för ett ögonblick. Bara gud finns kvar.
Men så länge som man tror att gud finns någonstans utanför, separerad från sig själv, har man ingen stor chans att göra den erfarenheten. Om man letar efter glasögonen som man har på sig på alla möjliga ställen i huset, kommer man inte att hitta dom. Men om man kommer på att man har dom på sig, men ser dåligt för att glasen är grumliga, kan man putsa glasen. Det som de självutnämnda "andliga vägledarna" som svamlar om uppstigning gör, är inget annat än att de grumlar folks glasögon som de har på sig och säger att de ska leta i sovrummet, badrummet osv.