Annons:
Läst 2767 ggr
cholmqvist
4/19/16, 8:54 PM

Möta okänd på andra sidan?

Hejsan!

Jag har haft en fundering ett litet tag och var är bättre att vända sig med den funderingen än hit och till er? =) 

Jag undrar om man på andra sidan kan möta någon man inte fått möjlighet att möta i detta jordeliv? Alltså, när jag går över - kan jag då möta en person jag tyvärr aldrig har mött här, vilket jag dock önskar att jag hade gjort? Någon som inte ens var medveten om min existens? 

Det finns en person som levt precis så som jag försöker leva, någon som hade snarlika värderingar som jag. Detta är en person vars familj berättat om honom och jag går sönder inombords över att jag inte fick träffa honom innan han omkom. Jag känner att jag skiljer mig mycket ifrån andra människor och jag känner ofta att det inte finns många som förstår sig på mig och mina drömmar. Därför var det så befriande när jag fick veta om denna person och hur han levde. Så finns det en chans att man kanske får träffa denne man på andra sidan eller möter man endast de som visste om ens existens? Kan man få kontakt med någon på andra sidan som inte visste om ens existens? 

Ber om ursäkt för en aning flummiga frågor, men jag är verkligen nyfiken. Tack på förhand! =)

Annons:
Tjeja
4/19/16, 8:56 PM
#1

… men det kanske var du själv? Eller?

För övrigt skulle det inte vara ett dugg konstigt om ni faktiskt redan känner varandra på andra sidan om du känner sådan samhörighet med personen nu på varsin sida.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

cholmqvist
4/19/16, 9:03 PM
#2

Han levde även då jag levde, han omkom för inte så många år sedan. Annars var det en mycket god tanke Tjeja! =) Intressant, jag får hoppas på att det är så! Tack så hjärtligt för ditt svar.

JRSN
11/25/18, 4:36 AM
#3

Om man önskar möta någon som man är förhindrad att komma i kontakt med, eller som redan lämnat jordelivet, så är det fortfarande möjligt. Metoden är att först uttrycka en önskan att faktiskt möta personen i fråga och att därefter ge akt på sina drömmar. Det vi drömmer är långt mer än bara den egna hjärnans samlade intryck. I drömmen kan vi fritt resa i olika dimensioner och på så sätt erhålla ett möte med någon. Denna metod passar speciellt bra när man har något ouppklarat med en annan person, men är förhindrad att möta denne i levande livet.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Tjeja
11/25/18, 8:40 PM
#4

Klart man kan och träffar folk på andra sidan man aldrig mött här i detta livet! Man har ju som en "andlig familj" på andra sidan och det är inte alltid man går ner till jorden samtidigt eller i närheten av varandra i olika inkarnationer. Ibland möts man inte alls under vissa inkarnationer.

Men om man känner stark samhörighet med en person som man inte ens har mött här är det inte alls osannolikt att man redan har någon form av kontakt och relation på andra sidan, kanske redan sedan flera inkarnationer tillbaka t o m.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

retep
11/26/18, 12:30 PM
#5

Vad jag förstår så skulle du vilja träffa den här okända personen på andra sidan. Det blir ju då först när du själv dör och då är han kanske redan född igen i ett nytt liv. Kanske är det ett medialt möte du tänker dig. Där du försöker uppnå en kontakt med hans ande på andra sidan…eller? Enligt min mening kan du redan här och nu ställa de eventuella frågor du har och tona in på det du önskar få del av. Han är en del av Universum nu och Universum har alla svar.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

drömmare
12/6/18, 8:32 PM
#6

Andra sidan och denna sidan, skillnaden är ytterst liten. När en hantlangare går bort, så går h`n bort som en Hantlangare inget annat. Så det fortsätter som det varit. Man möter dom man mött här.

Annons:
retep
12/6/18, 9:32 PM
#7

#6 Var det något du fick kunskap om då du besökte andra sidan eller?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: