Annons:
Läst 2912 ggr
Kristina1963
2016-09-04 19:00

Ett otroligt medium

Vill tipsa om ett medium jag har kontaktat. Hon hjälpte mig igenom den tuffaste perioden i mitt liv. Överdriver inte om jag säger att hon räddade mig från att falla ner i en avgrund. Har kopierat texten från det mail jag fick av en väninna som gjorde att jag kontaktade Anna-Vera. Hon är grym! Så mycket mer än ett medium! Önskar att alla kunde få hennes hjälp.  

 *********************

MEDIAL RÅDGIVNING VIA E-POST

Anna-Vera Thorsson erbjuder nu medial rådgivning via e-post. Du får alltid konkreta råd som hjälper dig att förändra din situation till det bättre. Anna-Vera kan till exempel ge dig råd när det gäller kärlek, vänskap, familj, arbete, studier, ensamhet och ekonomiska bekymmer. De flesta av oss hamnar någon gång i livet i något som kan kännas som en återvändsgränd, men det finns nästan alltid en väg ut, en väg till ett bättre liv.

SÅ GÅR DET TILL

Skriv ner det som tynger dig och de frågor du har i ett mail. Skicka det till annaverasvarar@gmail.com

Betala 199 kr via Swish: 076-316 22 39

Du får ditt personliga svar från Anna-Vera inom 24 timmar från det att betalning har gjorts.

OBS! Ingen annan än Anna-Vera kommer att läsa ditt mail. När hon har läst det och svarat dig kastas/raderas det. Ingen information om dig sparas.

Annons:
Ghosthunter
2016-09-04 19:21
#1

Nu har jag ju själv ingen erfarenhet av just Anna-Vera, men jag betvivlar inte att hon är duktig. Jag kan ju säga att jag går 1000 ggr hellre till ett medium än en psykolog. Psykologer har nästan bara förvärrat min situation, men medium är bra!

Tack för tipset🙂 Har hon någon hemsida?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Blanksteg
2016-09-04 19:30
#2

Verkar väldigt suspekt. Inga google-resultat när man söker på hennes namn. Testade att ange numret i Swish, och ett annat namn dyker upp som mottagare.

Ghosthunter
2016-09-04 20:08
#3

🤔

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Free spirits
2016-10-09 19:35
#4

Hej jag är själv ett medium som intresserar mig mer för den kroppsbundna själen än den fria…jag har hjälpt många människor som har varit i svåra situationer i livet men jag har aldrig kunnat göra det med ett fullt ansvarstagande utan att träffa dem i det verkliga livet alltså inga e post Quick fix eller brev..tar heller sällan betalt om det inte hadlar om en kul grej detta att gå till ett medium för att se vad som händer… De som verkligen varit i stort behov av hjälp har jag inte tagit 1 krona i betalt av..man kan säga något smart till vilken människa som helst att ta till sig..men jag är i tron och övertygelsen att jag behöver ha dig framför mig för att känna in dig fullt för att kunna ge dig rätt vägledning… Per.

Upp till toppen
Annons: