Annons:
Läst 985 ggr
Chrispol
12/31/14, 1:02 PM

Frekvenshöjning

Jag upplever fina och gradvisa personliga förändringar med frekvenshöjningen. Jag har blivit en vänligare och mer omtänksam person under de senaste åren. Faktiskt mindre självisk och mer intonad på andra människor. Jag upplever mig mer förenad med människor, djur och natur. Kontakten med själen fungerar mycket bättre och genom detta får jag bra vägledning i vardagen. Upplever det som att jag nu är ett bättre "språkrör" för själens syften. Jag upplever en ständig inre glädje och ett inre leende som jag har svårt att dölja. Kan nog sammanfatta det med att jag blivit mer kärleksfull och vad kan vara vackrare än det :) Jag hittar ingen annan förklaring till detta än frekvenshöjningen och att  jag sammarbetar med den!

Annons:
tillbakaigen
1/12/15, 11:48 AM
#1

Hur gör du? :)

Chrispol
1/13/15, 7:07 AM
#2

Jag gör mitt bästa för att dagligen leva kärleksfullt. Att tänka kärleksfulla tankar, att känna kärleksfulla känslor, att tala kärleksfulla ord och att handla kärleksfullt. Jag klarar det inte alltid men att sträva mot kärleksfullhet varje dag gör att jag blir allt bättre på det. Det känns som att jag hamnar alltmer i ett kärleksfullt flöde…:)

Upp till toppen
Annons: