Annons:
Läst 1830 ggr
aadlihtam
11/21/14, 11:16 AM

Ser saker på natten

Hej! Tänkte kolla om någon haft liknande upplevelser, Jag brukar nästan varje natt vakna en gång mitt på natten. I många av fallen så ser jag något då jag vaknar. Ex jag har sett: rök, en man, ett barn, en nalle Björn, ansikten, konstiga mönster. Det är alltid endast en sak per gång. Jag tror jag på andar och andra sidan till 110% Är det andra sidan jag ser när jag är i detta uppvaknings tillstånd? Liknande erfarenheter?

Annons:
trollsländan
11/29/14, 8:47 PM
#1

Jag hade en period i livet då jag vaknade varje natt exakt när klockan slagit 02.00. Jag hörde ljud, ibland såg jag saker och upplevde närvaro. Detta höll på att göra mig knäpp så jag fick lov och ta hem en person som tog bort och rensade de som gjorde att jag inte kunde sova. Det bästa som jag har betalat för faktiskt. Allt vart så tyst tom elementen som alltid knäppte blev tysta, luften så mycket klarare och sjukdomar som vi tampats med försvann. Så mitt råd till dig är att du tar hem någon som kan sånt här som kan ta bort och förklara vad du upplever och känner och givetvis varför. Jag trodde ärligt talat inte på sånt här innan den här personen kom hem till mig. Du skriver att du vaknar under natten. Vi som är mediala har en förmåga att komma i hypnotiskt tillstånd. det är mellan sömn och vakenhet då kan man uppleva sådana här saker. Men ta hem någon som rensar så kommer det bli bättre.

Upp till toppen
Annons: