Annons:
Läst 1081 ggr
[Honesta Amore]
2014-11-14 13:34

Med risk att låta galen

Jag stog å lagade mat för någon dag sedan då det plötsligt kändes som om jag inte var ensam längre. Så jag tittar upp å få se en flicka stå extremt nära mig. Hon var väl runt en 1,50 lång å stog och kollade förvånad upp på mig. Men hon hade bara tomma ögonhålor å en stor gapande mun. När jag hoppar till försvinner hon .  Inatt drömde jag om henne, allt i drömmen kändes ondskefullt, som om att allt ville göra mig illa. Jag kommer till en stig och hon står där, hon var mycket längre i drömmen å bar vita trasor omkring sin kropp. Jag blir arg, tacklar henne till marken å skriker åt henne VAD VILL DU MIG?? Allt jag får till svars är ett själskrypande högt gällt skrik, det kändes som om hela min dröm skulle ramla ner i tusentals bitar.  Vad är detta för något, är jag galen??

Annons:
VästkustFia
2014-11-14 13:44
#1

Jag får en känsla av att hon kan stå för en sida av dig som du försummat eller förträngt under en längre tid.  Kanske gammal obearbetad ilska eller en obehaglig händelse.

Men som sagt bara en gissning.

P.S. Du verkar inte alls galen ❤️

trollsländan
2014-11-21 09:21
#2

Har du mycket runt omkring dig nu? När jag blev utbränd vilket är en slags depression hände likande saker. Fast jag fick besök om nätterna av en ganska ung man som hade försvunnit. Jag förstod då att han var död. Han berättade vart han låg och vad som hade hänt. jag såg massor av olika saker och jag vart livrädd och var beredd på att lägga in mig och och barnen för de såg och upplevde samma sak. jag tror att om man kommer in i en depression kan man bli mer öppen. Jag minns att den perioden var jättejobbigt för jag började inse hur det är när man förlorar sig själv bit för bit och folk i min omgivning som mina föräldrar tyckte att det jag berättade inte lät riktigt klokt. De kollade jätte konstigt på mig. Nu hade jag sådan tur att jag lyckades ta mig ur min depression efter 1 år och jag bestämde mig också då för att hålla distans till det övernaturliga. Jag har insett efter alla upplevelser som jag har haft att jag är väldigt medial, men jag har inte utvecklat min förmåga för jag tyckte det var väldigt jobbigt att hela tiden se och veta vad som kommer att hända andra. Det är en teori som jag har att det kan vara en början till en  andlig utveckling för dig.

[Honesta Amore]
2014-11-21 20:54
#3

Nej jag har inte mycket omkring mig inte mer än i vanliga fall och ja jag är öppen för det övernaturliga, har varit det ända sedan jag var liten å jag har sett saker hela mitt liv men aldrig något sånt här otäckt. Och jag har massa ouppklarade saker men det har aldrig visat sig så här. Oftast får jag hjälp av min vägledare men han ser inte ut så där..

Volito
2014-11-25 09:53
#4

Först du kan be om beskydd.

Skicka till henne kärlek och se vad händer då…

Upp till toppen
Annons: