Annons:
Läst 955 ggr
icaw
8/14/14, 4:35 PM

Andlig kontakt?

Hej alla!
Jag var bara tvungen att dela med mig och eventuellt höra om någon har varit med om detta som jag varit med om. 

Jag har under den senaste tiden varit med om en hel del jobbiga saker med min hälsa, varit oerhört nere och tänkt mig det värsta, alltså att jag kommer att dö eller bli väldigt sjuk.

Idag var jag påväg på ett ingrepp till sjukhuset, något jag varit väldigt nervös och rädd inför. När jag blir rädd brukar jag alltid tänka på min älskade mormor, som gick bort när jag var 15. (Jag är 36 nu) Vi hade en speciell kontakt och jag har även känt hennes närvaro förut, men mest i drömmarna. Jag "pratade" med henne i morse, bad att hon skulle vara med mig. Då kände jag plötsligt en oförklarlig rysning i vänster lår, en sorts pirrning, som var behagligt. Kände det även kvällen innan när jag gick och la mig. Det pirrade till flera gånger utan att jag reflekterade över det nämnvärt. När jag kom hem efter sjukhuset googlade jag givetvis på detta, mest för att se om det var något fysiskt som förklarade det, då hamnade jag in på olika länkar om andlighet och att någon visar sin närhet när man känner så. Då gick jag ut på trappan, satt en stund och bad mormor att visa att hon var med mig, igen pirret! Jag tar det verkligen som ett bevis på att hon finns hos mig.

Jag har sedan länge känt av ett intresse av andlighet men inte på samma sätt fått det "bekräftat" förr. Nämnas bör att jag efter detta känner ett otroligt lugn, inte på samma sätt nervös utan känner mig mera lugn och säker på att allt kommer att gå bra.

Är tacksam för reflektioner och tankar om detta!

Annons:
lizaohman
9/2/14, 4:18 PM
#1

Javisst hör de dig!! Dina nära och kära finns med dig. Vad fint att du fick så tydliga tecken! En av mina kollegor har det lite tufft just nu och pratar ofta med sin morfar. En morgon stod en av tavlorna på högkant, snyggt och prydligt på golvet :)

hellowithin
9/6/14, 11:56 PM
#2

Det där är väldigt vanligt! Vad kul att du uppmärksammat din mormor. Har du upplevt något mer sedan du skrev tråden?

Upp till toppen
Annons: